Friday, April 22, 2016

Firstday My Hero

Assalamualaikum & Salam Sejahtera
, Firstday my hero.selamat menjengah dunia pada jam 6.10pg 10 September 2014.berat 3.04kg Beranak melalui pembedahan coz berlaku complication masa melahirkan. Muhamad SHaQeeL FIrHAn bin Muhamad ShariLza Hope JD anak yang soleh Dan berjaya di dunia Dan akhirat. SEkiAn || CoreTan Dari J.I.W.A H.A.T.I P.E.R.A.S.A.A.N || IEHAHFARIHAH

Wednesday, April 20, 2016

TerKena DeMan CAmpak

Assalamualaikum DAn Salam Sejahtera

Dugaan Allah..kecik-kecik dah kena deman Campak.kesian kat my hero.

Bila dah sakit ni. Meragam je lah memanjang.menangis tengah malam..tu yang buat aku letih sikit..tp xpelah untuk Buah hati seorang tu je.

Hope dia cpt sembuh. Aminn...

Tuesday, April 19, 2016

Shaqeel FIrhan

My buah hati..ari ni dia x berapa nak sihat.x sampai hati nak tinggalkan dia pergi kerja.

Hope dia cepat sembuh.jangan nakal2. Mak pergi keje kejap jap.petang nanti kita jumpe deh..he

Monday, April 18, 2016

Salam BLoGGer

Salam semua..hope semua rakan-rakan bahagia ngan kehidupan masing-masing.

Lama menyepi bukan maksud aku nak bersara dari dunia blogger ni,tapi terlalu rumit untuk aku perkatakan..

Insyaallah lepas ni aku kembali aktif macam dulu.rindu sangat nak review, blogworking blog korang semua.