Assalamualaikum & Salam Sejahtera
good luck utk korang yg tengah berusaha untuk move on tu. .aku dah rasa macam mana payahnya moveon. .cuma satu je nk pesan macam mana jahat pun kita cuba dekatkan diri dengan Allah. .insyallah. .lama2 boleh. .aku makan masa 8bulan untuk cuba move on,makan masa 2 tahun lebih untuk betul2 moveon. ..😅😅 good luck korang "you can do it"!
Makin kau lari dari kenangan ..makin ia datang menghimpit kau..amat amat sukar untuk kau lupakan semua tu..perit pedih tu yang kau rasa saat getir melupakan sesuatu yang pernah hadir dalam hidup kau..
Tapi susah macam mane pun..sakit teruk manepun..kau tetap jugak kena hadap...tuhan tu maha adil..
Mungkin lepas ni ada lagi terbaik untuk diri kau...dan jugak hidup kau..
SEkiAn
|| CoreTan Dari J.I.W.A H.A.T.I P.E.R.A.S.A.A.N || IEHAHFARIHAH
good luck utk korang yg tengah berusaha untuk move on tu. .aku dah rasa macam mana payahnya moveon. .cuma satu je nk pesan macam mana jahat pun kita cuba dekatkan diri dengan Allah. .insyallah. .lama2 boleh. .aku makan masa 8bulan untuk cuba move on,makan masa 2 tahun lebih untuk betul2 moveon. ..😅😅 good luck korang "you can do it"!
Makin kau lari dari kenangan ..makin ia datang menghimpit kau..amat amat sukar untuk kau lupakan semua tu..perit pedih tu yang kau rasa saat getir melupakan sesuatu yang pernah hadir dalam hidup kau..
Tapi susah macam mane pun..sakit teruk manepun..kau tetap jugak kena hadap...tuhan tu maha adil..
Mungkin lepas ni ada lagi terbaik untuk diri kau...dan jugak hidup kau..
SEkiAn
|| CoreTan Dari J.I.W.A H.A.T.I P.E.R.A.S.A.A.N || IEHAHFARIHAH















































