Friday, August 24, 2018
Thursday, August 23, 2018
E-day Kak adah
Assalamualaikum & Salam Sejahtera
Selamat bertunang kak adah..akhirnya one step sentle..hope selamat ke jinjang pelamin nanti..insyaallah.
Simple je dia ni..sesuai sangat ngan perwatakan dia yang sopan dan tenang tu..
Apa apa pun tahniah aku ucapkan.
SEkiAn
|| CoreTan Dari J.I.W.A H.A.T.I P.E.R.A.S.A.A.N || IEHAHFARIHAH
Selamat bertunang kak adah..akhirnya one step sentle..hope selamat ke jinjang pelamin nanti..insyaallah.
Simple je dia ni..sesuai sangat ngan perwatakan dia yang sopan dan tenang tu..
Apa apa pun tahniah aku ucapkan.
SEkiAn
|| CoreTan Dari J.I.W.A H.A.T.I P.E.R.A.S.A.A.N || IEHAHFARIHAH
Aidil adha Ke-2
Assalamualaikum & Salam Sejahtera
Ari ni jalan jalan raya with my family and anak beranak..
Ke mana kita ari ni..
JERANGAU,DUNGUN
Kak chah jemput ke umah dia..makan makan ..so dlam kul 10pgi kitaorang gerak pi umah dia..beraya kat umah dia lah kiranya hari ni.
Then lepas makan makan , sembang2 bagai..kitaorang beransur balik..time ni dah berpecah..ada yang terus balik k.berang..ada yang up lagi naik bandar dungun..
Family aku ronda dungun dulu sebelum balik..but membosankan sbb time tengah hari..nak lepak pantai cam x lojik kot .tengah panas..tempat rehat santai pun penuh ngan orang..so jawabnya memang pusing pusing je..
Sempat ngat ambik pic dua tiga keping buat kenangan..
SALAM AIDIL ADHA.
SEkiAn
|| CoreTan Dari J.I.W.A H.A.T.I P.E.R.A.S.A.A.N || IEHAHFARIHAH
Ari ni jalan jalan raya with my family and anak beranak..
Ke mana kita ari ni..
JERANGAU,DUNGUN
Kak chah jemput ke umah dia..makan makan ..so dlam kul 10pgi kitaorang gerak pi umah dia..beraya kat umah dia lah kiranya hari ni.
Then lepas makan makan , sembang2 bagai..kitaorang beransur balik..time ni dah berpecah..ada yang terus balik k.berang..ada yang up lagi naik bandar dungun..
Family aku ronda dungun dulu sebelum balik..but membosankan sbb time tengah hari..nak lepak pantai cam x lojik kot .tengah panas..tempat rehat santai pun penuh ngan orang..so jawabnya memang pusing pusing je..
Sempat ngat ambik pic dua tiga keping buat kenangan..
SALAM AIDIL ADHA.
SEkiAn
|| CoreTan Dari J.I.W.A H.A.T.I P.E.R.A.S.A.A.N || IEHAHFARIHAH
Wednesday, August 22, 2018
Eid Mubarak ||aidil Adha 2k18
Assalamualaikum & Salam Sejahtera
Firstly aku nak ucapkan salam aidil adha kat semua geng bloggers yang blogworking blog aku ni..
Maaf andai terkasar bahasa atau kadang2 kehadiran entry aku buat u olss terkesan..maaf banyak2 okay..
Aku just tulis ikut hati aku je..orang cakap tulis entry ikut suka hati..x de paksaan kalau korang nak baca or x..kat sini banyak kenangan yang aku simpan..
Photo aidiladha from galery my phone..
SELAMAT HARI RAYA AIDIL ADHA.
2018.
SEkiAn
|| CoreTan Dari J.I.W.A H.A.T.I P.E.R.A.S.A.A.N || IEHAHFARIHAH
Firstly aku nak ucapkan salam aidil adha kat semua geng bloggers yang blogworking blog aku ni..
Maaf andai terkasar bahasa atau kadang2 kehadiran entry aku buat u olss terkesan..maaf banyak2 okay..
Aku just tulis ikut hati aku je..orang cakap tulis entry ikut suka hati..x de paksaan kalau korang nak baca or x..kat sini banyak kenangan yang aku simpan..
Photo aidiladha from galery my phone..
SELAMAT HARI RAYA AIDIL ADHA.
2018.
SEkiAn
|| CoreTan Dari J.I.W.A H.A.T.I P.E.R.A.S.A.A.N || IEHAHFARIHAH
Monday, August 20, 2018
T/B..KENYIR
Assalamualaikum & Salam Sejahtera
Memang aku jarang datang sini..bila dah orang offer datang sini..memang x kan lepaskan peluang kan.
Pengalaman best bila dapat travel pusing pulau dengan bot kat sini...harga dia ok lah 60hinggit for 8 kepala..memang best sangat.
Enjoy trip sangat.with my family..bukan selalu dapat jalan ramai ramai cam ni.
So enjoy ngan photo with K.A.M.i
Pengalaman vs kenangan terbaik utk tahun 2018..
Kenyir 2018
SEkiAn
|| CoreTan Dari J.I.W.A H.A.T.I P.E.R.A.S.A.A.N || IEHAHFARIHAH
Memang aku jarang datang sini..bila dah orang offer datang sini..memang x kan lepaskan peluang kan.
Kenyir...maybe orang yang biasa datang sini boleh rasa kat sini ada perubahan or x dari dulu or sekarang..bagi aku agaklah dah banyak berkembang kot.
Enjoy trip sangat.with my family..bukan selalu dapat jalan ramai ramai cam ni.
Pengalaman vs kenangan terbaik utk tahun 2018..
Kenyir 2018
SEkiAn
|| CoreTan Dari J.I.W.A H.A.T.I P.E.R.A.S.A.A.N || IEHAHFARIHAH













































