Wednesday, April 24, 2019
Tuesday, April 23, 2019
LAwatan Misi Gigi Ke Pasti as Sakinah
Assalamualaikum & Salam Sejahtera
Throwback sekolah ShaqeeL.
18/4/2019
PASTI AS SAKINAH
before ning..cikgu sekolah dia ada post kat wssap yang dorang ingatkan perent agar hari khamis ning don't forget bawak berus gigi buat anak anak pasti..katenya ada lawatan misi and dr.gigi dari klinik pergigian Tenkawang.
Just nop save picture xtvt sekolah shaqeel..untuk kenangan bila dia besor nanti.
Ning maybe tengah prefer untuk ceramah pasal kesihatan gigi kot.
Mok cik misi tengah ajar cara cara gosok gigi yang betul.
Time pemeriksaan gigi anak anak..sekali buat buku rekod pemeriksaan gigi tu.
Good boy..
Comel sungguh anak anak ning..hope dorang jadi anak yang berjaya dunia akhirat.
Thank tu kakak kakak misi..mok cik misi or dr..sebab luangkan masa untuk anak anak ning..maybe dengan ketulusan korang jaga dan ambik care pasal kesihatan gigi anak anak ning boleh bagi dorang pengetahuan yang berguna bagi anak anak ning aply balik bila ada kat rumah..rutin harian kot..gosok gigi..hihi
SEkiAn
|| CoreTan Dari
J.I.W.A H.A.T.I P.E.R.A.S.A.A.N || IEHAHFARIHAH
Throwback sekolah ShaqeeL.
18/4/2019
PASTI AS SAKINAH
before ning..cikgu sekolah dia ada post kat wssap yang dorang ingatkan perent agar hari khamis ning don't forget bawak berus gigi buat anak anak pasti..katenya ada lawatan misi and dr.gigi dari klinik pergigian Tenkawang.
Just nop save picture xtvt sekolah shaqeel..untuk kenangan bila dia besor nanti.
Ning maybe tengah prefer untuk ceramah pasal kesihatan gigi kot.
Mok cik misi tengah ajar cara cara gosok gigi yang betul.
Time pemeriksaan gigi anak anak..sekali buat buku rekod pemeriksaan gigi tu.
Good boy..
Comel sungguh anak anak ning..hope dorang jadi anak yang berjaya dunia akhirat.
Thank tu kakak kakak misi..mok cik misi or dr..sebab luangkan masa untuk anak anak ning..maybe dengan ketulusan korang jaga dan ambik care pasal kesihatan gigi anak anak ning boleh bagi dorang pengetahuan yang berguna bagi anak anak ning aply balik bila ada kat rumah..rutin harian kot..gosok gigi..hihi
SEkiAn
|| CoreTan Dari
J.I.W.A H.A.T.I P.E.R.A.S.A.A.N || IEHAHFARIHAH
Monday, April 22, 2019
Dataran Layang2 Kurong Tengar||PerLis
Assalamualaikum & Salam Sejahtera
HOLIDAY FAMIL
26_26/3/2019
TERENGGANU_PERLIS
Cuci mata anak anak kecik...sampai kat sini dah wau wau wau ...hahaha...budal budak kan mesti teruja tengop benda alah ning bagai..ngan orang orang tua pun sama naik rasa happy kat sini..
Bawak family beriadah kat sini memang the best part..kat sini pun kadang kadang dorang buat macam macam pertandingan..ada pertandingan layang layang..event keluarga..show macam macam..memang tempat ning orang cakap sentiasa hidup lah..
So datang perlis ..jangan lupa singgah sini tau...
Rasai keseronokan ber ada kat sini..
Ok bye.
SEkiAn
|| CoreTan Dari
J.I.W.A H.A.T.I P.E.R.A.S.A.A.N || IEHAHFARIHAH
HOLIDAY FAMIL
26_26/3/2019
TERENGGANU_PERLIS
Cuci mata anak anak kecik...sampai kat sini dah wau wau wau ...hahaha...budal budak kan mesti teruja tengop benda alah ning bagai..ngan orang orang tua pun sama naik rasa happy kat sini..
Area dia tak jauh pun dari pantai kurong Tengar perlis tu..sebab area pantai kot..so memang sesuai untuk terbangkan layang layang kat sini..kat sini macam macam jenis rupa warna layang layang ada..besar kecik semua ada..yang paling menarik layang layang bentuk binatang yang besar kedabak tu..
Bawak family beriadah kat sini memang the best part..kat sini pun kadang kadang dorang buat macam macam pertandingan..ada pertandingan layang layang..event keluarga..show macam macam..memang tempat ning orang cakap sentiasa hidup lah..
So datang perlis ..jangan lupa singgah sini tau...
Rasai keseronokan ber ada kat sini..
Ok bye.
SEkiAn
|| CoreTan Dari
J.I.W.A H.A.T.I P.E.R.A.S.A.A.N || IEHAHFARIHAH
Saturday, April 20, 2019
Dra ♡ AzmeL || kahwin ..DEWAN SIVIK AJIL
Assalamualaikum & Salam Sejahtera
SeLamat pengantin baru Dira dan AzmiL..
Napok mewah sangat pelamin dorang..memang ikut citarasa semek ning sungguh..orang cakap mahal tak kesoh..janji puah hati..ke guana¿¿
Majlis ning berlangsung kat DEWAN SIVIK AJIL..dorang sewa khas kat sini untuk majlis bersejarah dorang..lagipun buat kat dewan lagi nampok moden kan..Dira cakap kahwin sekali je dalam hidup..tak kesah berhabis banyak sikit..lagipun buat kat dewan tak pakai ramai kakitangan ..semua cash and dapat apa yang dorang nak buat..macam pelamin..katering make up dan termasuk dj karaoke lagi..
Comel do ohh...pengantin perempuan hari ning..serius persalinan ngan make up memang terbaik...aku suka coluar tema baju pengantin dorang.
Hantaran untuk pengantin perempuan..ning je sempat take picture sebab aku datang lambat doh..aku masuk kije separuh hari je hari ning coz balik nop rai pengantin ning...
Berphoto ngan pengantin .
SELAMAT PENGANTIN BARU BUAT ALONG aka Shadira ngan AzmiL
Hope in to Jannah..
Amin..
SEkiAn
|| CoreTan Dari
J.I.W.A H.A.T.I P.E.R.A.S.A.A.N ||
IEHAHFARIHAH
SeLamat pengantin baru Dira dan AzmiL..
Napok mewah sangat pelamin dorang..memang ikut citarasa semek ning sungguh..orang cakap mahal tak kesoh..janji puah hati..ke guana¿¿
Majlis ning berlangsung kat DEWAN SIVIK AJIL..dorang sewa khas kat sini untuk majlis bersejarah dorang..lagipun buat kat dewan lagi nampok moden kan..Dira cakap kahwin sekali je dalam hidup..tak kesah berhabis banyak sikit..lagipun buat kat dewan tak pakai ramai kakitangan ..semua cash and dapat apa yang dorang nak buat..macam pelamin..katering make up dan termasuk dj karaoke lagi..
Comel do ohh...pengantin perempuan hari ning..serius persalinan ngan make up memang terbaik...aku suka coluar tema baju pengantin dorang.
Hantaran untuk pengantin perempuan..ning je sempat take picture sebab aku datang lambat doh..aku masuk kije separuh hari je hari ning coz balik nop rai pengantin ning...
Berphoto ngan pengantin .
SELAMAT PENGANTIN BARU BUAT ALONG aka Shadira ngan AzmiL
Hope in to Jannah..
Amin..
SEkiAn
|| CoreTan Dari
J.I.W.A H.A.T.I P.E.R.A.S.A.A.N ||
IEHAHFARIHAH
Friday, April 19, 2019
Dra ♡ azmiL || nikah
Assalamualaikum & Salam Sejahtera
this night malam bersejarah buat mereka..hanya sekali lafaz sah NuR shadira nabila binti mohd shafie jadi isteri kepada Azmil Afendi...
Berpakaian serba putih..sama cantik sama padam orang cakap..Hope dira jadi isteri solehah,ibu yang terbaik untuk anaknya nanti..insyaallah..
SEkiAn
|| CoreTan Dari
J.I.W.A H.A.T.I P.E.R.A.S.A.A.N ||
IEHAHFARIHAH
this night malam bersejarah buat mereka..hanya sekali lafaz sah NuR shadira nabila binti mohd shafie jadi isteri kepada Azmil Afendi...
Jangan malas2....kena prektis masak lah lepas ning ngan mok su mung..jangan harap kedai mok org or mok janda selalu isi perut kamu laki bini..hihi
SeLamat Pengantin Baru vs Selamat Bernikah.
SeLamat Pengantin Baru vs Selamat Bernikah.
SEkiAn
|| CoreTan Dari
J.I.W.A H.A.T.I P.E.R.A.S.A.A.N ||
IEHAHFARIHAH
Wednesday, April 17, 2019
Wednesday || 3 year done||
Assalamualaikum & Salam Sejahtera
Panas ngat ngat hari ning kan..kepala pun berat sangat sangat..hope tak de lah melarat sampai sakit kepala 2 or 3 hari macam sebelum ning..
Yes!! Done...3 tahun sumbang tenaga kat kilang Rhoken Timber sdn.bhd..kejap je rasa..17/4/2016_17/4/2019..
Banyak pengalaman pahit maung kat sini..ada suka ada duka..biasalah pengalaman kan..lagipun kita kerja ngan ramai orang..banyak ragam banyak peragainya..rambut je sama hitam..hati lain lain kan..
Sekarang dunia kerja aku..ok lah..bila dah lama terlibat dalam ning..suasana dan cara kije pun dah boleh hadap..semua dah boleh hafal dah boleh hendal ngan baik..kadang kadang je bila mood malas mai ..tu yang masalah sikit..
Kawan..ok lah..semua sporting..sekarang tak de dah yang yang tarik muka..cari masalah..buat hal macam..semua dah ok..but..still remember ..next year..kawan yang aku ingat sampai sekarang..ngan dia banyak benda aku belajar ..hope dia baik baik je kat tempat baru..baru 2 bulan dia tukar kije..
Prinsip kije sini.
Jangan care hal orang biar orang sibuk cara hal kita..gi keje balik kije..yang penting bulan bulan duit masuk bank..huhu..
SEkiAn
|| CoreTan Dari
J.I.W.A H.A.T.I P.E.R.A.S.A.A.N
|| IEHAHFARIHAH
Panas ngat ngat hari ning kan..kepala pun berat sangat sangat..hope tak de lah melarat sampai sakit kepala 2 or 3 hari macam sebelum ning..
Yes!! Done...3 tahun sumbang tenaga kat kilang Rhoken Timber sdn.bhd..kejap je rasa..17/4/2016_17/4/2019..
Banyak pengalaman pahit maung kat sini..ada suka ada duka..biasalah pengalaman kan..lagipun kita kerja ngan ramai orang..banyak ragam banyak peragainya..rambut je sama hitam..hati lain lain kan..
Sekarang dunia kerja aku..ok lah..bila dah lama terlibat dalam ning..suasana dan cara kije pun dah boleh hadap..semua dah boleh hafal dah boleh hendal ngan baik..kadang kadang je bila mood malas mai ..tu yang masalah sikit..
Kawan..ok lah..semua sporting..sekarang tak de dah yang yang tarik muka..cari masalah..buat hal macam..semua dah ok..but..still remember ..next year..kawan yang aku ingat sampai sekarang..ngan dia banyak benda aku belajar ..hope dia baik baik je kat tempat baru..baru 2 bulan dia tukar kije..
Prinsip kije sini.
Jangan care hal orang biar orang sibuk cara hal kita..gi keje balik kije..yang penting bulan bulan duit masuk bank..huhu..
SEkiAn
|| CoreTan Dari
J.I.W.A H.A.T.I P.E.R.A.S.A.A.N
|| IEHAHFARIHAH












































