Saturday, May 18, 2013

SegmENT ; SAYA NAK TAMBAH FOLLOWERS

Assalamualaikum & Salam Sejahtera

klik banner untuk join
Bismillah..
sebenanrnya,dah lama tidak membuat segmen memandangkan segmen sebelum ini agak kurang mendapat sambutan.Namun aku harap kali ini dapat sambutan dan supporters dari rakan-rakan semua!
SEGMEN :SAYA NAK TAMBAH FOLLOWERS
Tujuannya:adalah untuk menambahkan bilangan followers(rakan2 )dan meningkatkan traffic blog:)
untuk yang ingin join :
  1. follow blog JIAKREATIFELT ok
  2. add aku di google +
  3. Buat tajuk entry : SEGMEN :SAYA NAK TAMBAH FOLLOWERS
  4. Tinggalkan link entry korang di kotak komen aku

TARIKH TAMAT PADA 31 MEI 2013
JOM JOIN SEMUA~!...^_______^

sekian.


9 comments:

  1. terima kasih awak..
    sebab joined segmen simple saya.selamat berkenalan yerr..


    ^______________~V

    ReplyDelete
  2. salam..dr join yg sama..http://nurnaa-irah.blogspot.com/2013/05/saya-nak-tambah-follower.html

    jemput bc 1st penulisan cerpen sy...http://nurnaa-irah.blogspot.com/2013/05/mencari-satu-noktah-part1-ii.html..mohon komen dr anda..tq..nice blog..done follow here..:-)

    ReplyDelete
  3. salam..hye !! :D

    datang dari segmen yang sama, done follow ! :D

    follow me back :) http://pinkmerahlembut.blogspot.com/2013/05/segmen-saya-nak-tambah-followers.html

    ReplyDelete
  4. Gud luck
    Visit me too..
    http://nunapringiacyunq.blogspot.com/2013/05/segmen-saya-nak-tambah-follower.html

    ReplyDelete
  5. haii, ifah singgah sini from segmen yang sama. follow ifah balik jom :)

    http://ifahpunyalifestory.blogspot.com/2013/05/segmen-saya-nak-tambah-followers.html

    ReplyDelete
  6. salam..hye..saya pon join dri segmen yg sama.. jemputlah datang ke blog sya...
    solehahkahaku.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Berkunjung ke sini dari planet Marikh ~ jangan lupa follow ;) .

    http://aynasyafiqah.blogspot.com/

    ReplyDelete