Friday, April 24, 2020

Basikal ke-3..

Assalamualaikum & Salam Sejahtera

Alhamdulillah selamat sampai..aku beli online je time time cam ni..tapi puas hati sangat.. penhantaran dia pun cepat je..anak pun suka..

Basikal ke-3 dia..sejak  2 tahun - 6 tahun..yang ni tak tau lah berapa lama tahan nye..

Basikal kalau beli online..Kena pasang sendiri..sebab dia sampai dalam kotak..nasib ada anak buah yang pandai pasang..so mudahlah kerja aku.
Nasiblah dia suka..kali ni pun beli sebab ganti yang lama..yang lama dah uzur sangat..tapi berbaloi lah beli kat seller ni sebab harga dia murah daripada kedai kedai lain..

Rezeki yang sedikit untuk anak bertuah..semoga AqeeL terus happy and bahagia sampai bila bila.


SEkiAn
 || CoreTan Dari J.I.W.A H.A.T.I P.E.R.A.S.A.A.N || IEHAHFARIHAH

1 comment: