Assalamualaikum & Salam Sejahtera
SeLmat Hari Raya.
Raya PkPB..
Terasa lain sangat bila raya tahun ni dalam musim pKpB..semoga kita semua dilindungi daripada wabak covid19...semoga raya kita kali ni raya yang meninggal kan sejarah yang bermakna buat kite semua..
Kita jaga kita.
Stay at home
Tahun ni tema navy blue..tapi tak dapat nak beraya sekali ramai ramai macam last year sebab ada adik beradik yang tak dapat balik kampung tahun ni..so tinggal yang kat kampung jelah yang dapat beraya bersama.
Menu pagi rata..mee hoom, sate,nasi impit ,kuah kacang, rendang, lemang, tapai dan kuih kuih raya..
Save photos pagi raya..tak banyak pun tahun ni coz duk umah saje..Makan makan je kat umah..
SeLamat Hari Raya semua
Tahun depan insyaallah kite dapat berkumpul dan beraya sama sama..
SEkiAn
|| CoreTan Dari J.I.W.A H.A.T.I P.E.R.A.S.A.A.N || IEHAHFARIHAH
SeLmat Hari Raya.
Raya PkPB..
Terasa lain sangat bila raya tahun ni dalam musim pKpB..semoga kita semua dilindungi daripada wabak covid19...semoga raya kita kali ni raya yang meninggal kan sejarah yang bermakna buat kite semua..
Kita jaga kita.
Stay at home
Tahun ni tema navy blue..tapi tak dapat nak beraya sekali ramai ramai macam last year sebab ada adik beradik yang tak dapat balik kampung tahun ni..so tinggal yang kat kampung jelah yang dapat beraya bersama.
Menu pagi rata..mee hoom, sate,nasi impit ,kuah kacang, rendang, lemang, tapai dan kuih kuih raya..
Save photos pagi raya..tak banyak pun tahun ni coz duk umah saje..Makan makan je kat umah..
SeLamat Hari Raya semua
Tahun depan insyaallah kite dapat berkumpul dan beraya sama sama..
SEkiAn
|| CoreTan Dari J.I.W.A H.A.T.I P.E.R.A.S.A.A.N || IEHAHFARIHAH





Selamat menyambut raya PKPB
ReplyDeletemaaf zahir dan batin