!!KeTaM SepiT 88!!

AkU mEnuLis Ikut SukA hAti,. oF coUrSE i'm TaLkinG tO mYselF, Who ELse I Can Trust?

Showing posts with label LePak WiTh THEM. Show all posts
Showing posts with label LePak WiTh THEM. Show all posts
Monday, February 10, 2020

Layan kenoh 2 hero petang ni

›
Assalamualaikum & Salam Sejahtera Disebabkan hari ning mood kije memang aku tak de...aku offduty kije..macam macam hal yang timbul se...
Tuesday, March 13, 2018

WITH NEPaLi frn

›
Assalamualaikum & Salam Sejahtera pHoto je!!... Time break kat pat kije.. MANDAL AAKASH KUMAR..2year aku frn sama dia....
Friday, February 9, 2018

happy lunch ||Rest..

›
Assalamualaikum & Salam Sejahtera hai readers... happy weekend...Ari ni aku lunch kat tempat kije je...overtime selagi ada kudrat..h...
Friday, January 5, 2018

Visit new baby my friend.

›
Assalamualaikum & Salam Sejahtera NAUFAL AMSYAR.. baby tido lagi..baru 4OHari kot... dah lama plan nak pegi tengop baby iena ni.....
Saturday, May 25, 2013

Tudung Botol pun Boleh.

›
Assalamualaikum & Salam Sejahtera u can see kan, ning orang panggil DAM.. dam apa aku  x pasti..apa2 dam pun boley masuk kot..y...
Friday, December 7, 2012

P.AN.TA.I Cherating : with Them

›
Assalamualaikum & Salam Sejahtera salam rakan bloggers sekalian...slmt malam korang..ada g yang x tidor kan???..udah2 lah tu layan...
2 comments:
Friday, November 16, 2012

Kuantan: Pantai Telok Cempedak

›
Assalamualaikum & Salam Sejahtera Hey hai hai semua..amacam ari ni sihat x??..hope semua baik2 aje ok.. Korang tau kan..skrg ...
2 comments:
›
Home
View web version

Tentang Aku

My photo
View my complete profile
Powered by Blogger.