Followers

Showing posts with label LePak WiTh THEM. Show all posts
Showing posts with label LePak WiTh THEM. Show all posts

Monday, February 10, 2020

Layan kenoh 2 hero petang ni

Assalamualaikum & Salam Sejahtera

Disebabkan hari ning mood kije memang aku tak de...aku offduty kije..macam macam hal yang timbul sejak sejak akhir Ning..memang berat kepala sangatlah kalu duk pikir je..

So petang ning..aku enjoy happy ngan hero hero aku je..

Lepak kat taman..luangkan masa ngan Dorang..orang cakap hilangkan stress jap.
















SEkiAn
 || CoreTan Dari J.I.W.A H.A.T.I P.E.R.A.S.A.A.N || IEHAHFARIHAH

Tuesday, March 13, 2018

WITH NEPaLi frn

Assalamualaikum & Salam Sejahtera

pHoto je!!...

Time break kat pat kije..




MANDAL AAKASH KUMAR..2year aku frn sama dia.baik orangnya..tak rugi kawan ngandia.

Ni member akash..name Pandit..dia ning hppy good lucky...tak lama doh pun dia nak balik kg dia...bye bye frn..
Next  pandit ngan TMS....sorang nepal sorang Melayu..


 SEkiAn ||
CoreTan Dari
 J.I.W.A H.A.T.I P.E.R.A.S.A.A.N ||
IEHAHFARIHAH

Friday, February 9, 2018

happy lunch ||Rest..

Assalamualaikum & Salam Sejahtera
hai readers... happy weekend...Ari ni aku lunch kat tempat kije je...overtime selagi ada kudrat..haha. bisa ayat kot...

Mari kije tadi pun ..mood memang tension Sgt Sgt bila baru perasan duit hilang Dari donpet...memang stress...ingat senang ke nak dapat duit..pah malam kije nak Cari samah siya...hantu tu senang je ambik..

kena Kat pat kije...

orang cakap xdop rezeki ah tu...

OK...redha jelah..lain Kali beringat lah...

jom lunch makan nasi ngan budu je ramai ramai..meriah Wei....banyak pulok makan nasi tgh hari ni..

OK...rest duluan..jap gi sambung kije balik.

tata




SEkiAn
|| CoreTan Dari
 J.I.W.A H.A.T.I P.E.R.A.S.A.A.N || IEHAHFARIHAH

Friday, January 5, 2018

Visit new baby my friend.

Assalamualaikum & Salam Sejahtera

NAUFAL AMSYAR.. baby tido lagi..baru 4OHari kot...

dah lama plan nak pegi tengop baby iena ni...tapi selalu terbatas ngan kekangan kerja..hari hari kije mana Ada masa kot nak jalan jalan ni.

but perancangan Allah tu kite x jangka kan...hari ni aku off terus Dari kije..bagi ruang Kat diri and especially masa untuk my hero aku..kalau selama ni selalu cakap ngan member tempat kerja..rugi Wei x kerja hari jumaat..company bayar double.. selalu ayat tu kita orang pakai..tapi Kali ni aku betul betul rasa letih and nak rehat ..bawak my hero shopping..


 my friend kt kampung HAFIZA with baby NAUFAL...dia yang nak sangat tengop baby iena ni...and nak kenal umah iena..aku dah acap Kali datang umah iena..kali ni datang bawak dia lah..teringin nak dukung baby naufal..ribakan baby...tapi sebab my hero aku ni kuat mengada and kuat jelous tak merasalah aku.

yelah takut nanti my hero shaqeel aku ni hemput sebijik kt muka baby tu kan nanya...memang shaqeel x leh tengop aku riba baby or budak kecik lain memang dia tolak nye baby or budak kecik tu coz dia yang nak duduk atas riba mak pulak..


belum apa apa dia dulu duduk atas riba aku..takutnye mak dia ambik baby..dah 4 tahun dah..cepatnye membesar..mak tak puas lagi tengop shaqeel zaman baby baby..


happy weekend awok awok...ni pic hasil tangan dak kecik ni...


SEkiAn
 || CoreTan Dari
J.I.W.A H.A.T.I P.E.R.A.S.A.A.N || IEHAHFARIHAH

Saturday, May 25, 2013

Tudung Botol pun Boleh.

Assalamualaikum & Salam Sejahtera


u can see kan, ning orang panggil DAM.. dam apa aku  x pasti..apa2 dam pun boley masuk kot..yang cik abg  2 orang, x berapa nak hensem and kacak ning tengah main game "dam aji " dorang cakap..huhu..aku pun cuba  try main tau, but kalah ngan cik abg aku..xpe lah, aku x berapa pandai main (hehe)..
yang menarik and buat aku nak gelak, coz buah untuk dam tu ngan tudung botol air mineral je..siannn wei..tapi classic kau..boleh jugak nak main kan..patutlah pak cik2 kat kampung aku suka lepak kat kedai main dam atas meja kopi..upernye seronok jugak main benda alah ning..okay..enjoy tonight with MIE & ALIF at TNB cukai, Kemaman. 

sekian.


 

Friday, December 7, 2012

P.AN.TA.I Cherating : with Them

Assalamualaikum & Salam Sejahtera

salam rakan bloggers sekalian...slmt malam korang..ada g yang x tidor kan???..udah2 lah tu layan FB, Blog, Tweter and sekalian sesawang sosial kat alam maya ni..tidor2...hehehe..

suh orang tidor, aku x tido jugak pun lagi..apa lah..ok2 xpe..dah ngantuk nanti aku tidor..lagipun keje banyak ni..layout x siap g..aduhhh penat dah duk mengadap autocad, berpinar dah mata ni.....sat g mesti berat mata mintak rehat..sebelum tu aku nak post entry yang setia menunggu mintak di publish ni..dah lama duk kt draff...ni citer time mid sem ari tu..sebelum ni x perasan pun ada penghuni kt draff tu..biasa kt draff aku mesti 0 sokmo..

ari ni baru rajin nak berkasih sayang ngan blog aku ni lama2..bersih2 apa yang patut and review  post2 yang lepas..tersenyum sorang2 pulak bila baca kisah suka duka dalam hidup kita ni..kenangan indah yang banyak di abadikan dalam blog ni..

ok..balik ngan Tjuk entry kt atas tu..ni lah satu kenangan aku bersama mereka..serius aku ngan mereka jarang jumpe and dorang2 tu semua adalah kawan2 kepada my boifren aku..aku ni watak sampingan je..Tapi dorang ngan aku still boleh jadi kawan..nak tau dorang ni suka berjalan, lepak and sembang ramai2 sampai pagi pun xpe..

kehidupan dorang penuh ngan gelak tawa and epy sokmo orang kata..kalau bak mengata orang no satu lah..lepas tu gelak2 sampai sakit perut...tu yang buat dorang selalu nampak happy bila bersama.
 nampak cam sibuk je kan dorang..ala..iklan je tu..dorang sibuk layan game memang cam tu..x ingat dunia lah..bukan sibuk sebab nak siap kertas kerja yang nak kena summit kt bos esok ari...
 olo olo..manjanya dia...ni hincik Mie..dah gelap kot sekarang..sampai geng dia boleh gelar dia oil Man..apa lah.. xde  lah gelap sangat macam oil Man kt dalam citer Sumpahan Orang Minyak..gelap sikit je baru coz berpanas sokmo time keje..
 Mie + Apek Mirol ..memang nampak ketara Mie gelap dah sekarang banding ngan Apek ala2 pelakon korea+ china gitu..
 aku with AIn.. tuan blog mesti ada gambar kan..syoknya duk tepi pantai..sejukkk dan nyaman...
 mat jim + Apek..dua2 kuat kenakan orang..kalau bab gelakkan orang no satu..
 skandal!!!...no no...ni kecik nama betul dia aku x tau sangat..tapi dorang panggil kecik..ok lah, sporting and kadang2 selalu tegor kalau aku kurang ajar sangat..nasihat dia memang boleh pakai lah..

tengok jelah gelagak dorang bila camera menghala ke arah mereka..aku ingat aku je yang suka bergambar ni...dorang ni pun  2 kali 5 je..xpe2..biarkan dorang..janji dorang bahagia and epy sokmo.

ok..nanti aku balik sana lagi..jangan lupa bawak aku lepak sekali macam biasa  ok- Mat Jim, Apek, Mirol,Aliff,  Ain, Kecik and cayang aku MIe..rindu  ngan korang semua...hehehe


sekian..


Friday, November 16, 2012

Kuantan: Pantai Telok Cempedak

Assalamualaikum & Salam Sejahtera


Hey hai hai semua..amacam ari ni sihat x??..hope semua baik2 aje ok..

Korang tau kan..skrg aku berada di KAMPUNG..huhu..ada ker orang kampung aku cakap, aku dah x ingt ngan kampung sendiri..dah lama benor x tengok aku kt kampung ni…ek eleh..dah aku duk  mengaji kat luar Negori cam ner nak ada kt kampung ni..tu pun x sampai setahun aku tinggal kampung..hampir setahun je dah kecoh..kalau bertahun-tahun..agak2 dorang kenal aku lagi x..hehehe

Aku pernah cakap, first tempat aku nak p  bila sampai Terengganu ialah pantai..then, aku dapat p pantai..tapi bukan pantai kat Terengganu..kat kuantan kot…jauh benor kan..apa lah dorang ni..pantai kat Terengganu ni bukan main cantik lagi..nak jugak p jalan jauh2…biasalah orang  duk Bandar suka terjah jauh2 gitu…lagi jauh jalan..lagi meriah hidup dorang kata.
Sampai jugak kat pantai telok cempedak..tapi tengah malam lah..dah aku kuar tengah malam..mak aihhh ramai gilerrr orang area ni, sampai jem sakan jalan kau..siap polis buat operasi  tiap jalan kuar masuk  lagi..ye lah artis Malaya turun kan kat Pantai Telok Cempedak tu..tu yang ramai orang sgt tu..

Kat tepi- tepi2 pantai pun ramai org, duk layan angin pantai, serius memang damai giler duk tepi pantai..syokknya berumah di tepi pantai..tapi aku takut lah kalu umah aku tu kena lambung ombak pulak bila time tsunami..asstarfirullahuazim… mintak dijauhkan.

Pusing2 je keje kt sini..sikit2 ambik gambar..dah memang hobi aku ambik gambar mane je tempat menarik aku pergi..sebagai kenangan..at list suatu ari nanti, aku akan ingat balik kenangan and memory yang aku pernah sampai sini.
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*



ok.. stop sini dulu..jumpe lagi next entry ok..

sekian..