Followers

Showing posts with label FOL.LO.WER. Show all posts
Showing posts with label FOL.LO.WER. Show all posts

Tuesday, April 7, 2020

Segmen Bloglist Blogbabyshambles

Assalamualaikum & Salam Sejahtera


 Hai u oils...tengah boring Tu meh kita buat segmen sikit..terisi jugak waktu waktu pKp yang aku tau korang mesti dah boring kat umah..tak tau nak buat apa kan.
https://akukaudansesuatu.blogspot.com/2020/03/segmen-bloglist-blogbabyshambles.html

Salam perkenalan semua and jemput follow my

IG. @eihahfarihah

SEkiAn
|| CoreTan Dari J.I.W.A H.A.T.I P.E.R.A.S.A.A.N || IEHAHFARIHAH

Wednesday, March 12, 2014

Awesome Giveaway by Badlishah Azman

Assalamualaikum & Salam Sejahtera 



 SEkiAn 
|| CoreTan Dari J.I.W.A H.A.T.I P.E.R.A.S.A.A.N || 
IEHAHFARIHAH



Wednesday, February 12, 2014

Segmen 12 Jam Bloglist #7 Mialiana.com

Assalamualaikum & Salam Sejahtera



Pencarian bloglist bagi bulan Mac dan April 2014 di Mialiana.com bermula pada hari ini, 12 Februari 2014, iaitu tepat jam 11.00 pagi sehingga 11.00 malam nanti. Semua dijemput join.

Syarat-syaratnya :
  1. Follow blog Mialiana.com, Add To Circle Google+ Mia Liana dan Like Fanpage Mialiana.com
  2. Buat entri bertajuk Segmen 12 Jam Bloglist #7 Mialiana.com
  3. Copy coding yang telah disediakan dan paste kan ke dalam ruangan HTML dan Publish entri.
  4. Tinggalkan URL entri anda ke dalam ruangan komen INI
Senang dan mudah bukan?

12 blog yang bertuah akan dipilih oleh random.org dan kepada yang terpilih nanti diminta agar memasukkan blog Mialiana.com ke dalam bloglist mereka juga. Keputusan pemenang akan diumumkan pada 28 Februari 2014.

tunggu apa lagi... jom support Mia Liana ya...


Monday, September 2, 2013

segmen banjirkan follower by memey

Assalamualaikum & Salam Sejahtera


FOLLOWER'S
1416

Tag , blogger's yang jenguk entry ning.
jom meriahkan segment ning.

sekian

JEjAK 500 Follower

Assalamualaikum & SalaM sEJAhtera

jom menjejak 500 Follower ari ini..




Tuesday, June 11, 2013

BUKAK MATA LUAS2 JANGAN MAIN TERJAH JE.: abaut ni (My First GiveAwayyy)

Assalamualaikum & Salam Sejahtera

ok..sebab angin aku ari ning dari baik, cantik punye jadi ribut taupan pulak, so, aku terpakse buat entry bodoh ni nak bagi korang-korang semua yang x faham or salah faham what everlah makin ramai nak hentam aku , aku buat kenyataan kat sini ok..

sebenarnya

NI BUKAN GIVEAWAYYY AKU..sumpah, aku  x pernah buat giveawayy bagai ni coz aku x reti and x kreatif cam korang-korang semua.. aku join je support segment/ giveaway bloggers lain je..ada faham.

aku pun x tahu mana silap enty tu sampai korang boleh cakap tu giveawayy aku..maybe sebab kes copy HTML (link) sal GA tu kot..aku mana tau..dah pengangjur suh copy aku copy je lah..

yang aku pelik heran lagi ajaib tu..kan ada syarat2 dia..sepampang lagi aku rasa jelas dah nyata syarat no 1 and 2..ade ker aku suh korang follow blog aku, x de kan..yang aku tau dia suh follow blog Dhae Lover..tengok banner atas tu betul2..nama blog aku ker wei..


SIAP PRIM SCREM LAGI..KALU X FAHAM JUGAK X TAU LAH..BUKAK MATA LUAS2 WEI..dan GA ni pun dah TAMAT.

so, aku ker korang yang salah sekarang??..korang jawab exam main jawab je ker sebelum baca arahan yang   x paham sangat tu..panas lah wei..nak air!!..ada jugak  aku hempuk meja ning karang..aku delete link tu sebab aku dah bosan tengok link merapu korang..dah lah aku komen kat situ pun korang buat x nampak je..x baca ker , malas baca..lepas tu nak salahkan aku..

terbaik ah buat yang dah faham sebelum ni..dia sendiri dah delete link dia kat kotak komen aku..aku ucap thank banyak2..

satu gi, aku x hadap nak kejar follower sangat..aku x kesah pun korang nak follow or x blog aku..aku x pakse!!...tapi yang follow blog aku, comfirm aku follow balik..tu maknanya saling memerlukan, saling kongsi ilmu, luah pendapat..tambah kenalan..bagi korang aku x tau ah..


* sory kalu bahasa aku kasar ..tapi aku memang x suka orang hukum aku tanpa sebab..

sekian.


Wednesday, April 24, 2013

"Jom reramai follow"

Assalamualaikum & Salam Sejahtera
Jom KLIKSINI and Join reramai...
sekian.

Segmen Bloglist Tambah Follower PariPariPutih

Assalamualaikum & Salam Sejahtera

jom KLIKSINI  and Join segment ni reramai ye..

follower ke 1624

sekian.

Monday, April 22, 2013

R.E.V.I.E.W blog || Follower ke 1212

Assalamualaikum & Salam Sejahtera

Thank buat semua bloggers yang support aku dalam dunia Blogger ni..Follower aku sekarang dah cecah 1000++..Alhamdulillah ...ok.. sebab tengah rajin nak blogwalking & follow back follower yang dah follow aku, aku just nak share Follower aku yang ke 1212 ni..aku memang dah lama tertarik ngan no tu..sejak zaman sekolah lagi..pernah berangan nak plat no motor or kete ngan no siri 1212..huhuhu..insyaallah kalu ada rezeki one day nanti.

ok..follower bertuah itu ialah ECAH KHALILI..berusia 25 tahun and baru je bertunang ngan someone special dialah..x kan pakwe korang2 pulak kan..hehe..seorang yang berkerjaya..  


Ecah ni kecik molek je..tapi comel sangat...aku jemput korang saling kenal bloggers ni and singgah blog dia..x rugi kan kalau kita tambah ramai-ramai kawan lagi..happy berblogging buat Ecah and Uols's  semua..

sekian..

Friday, April 19, 2013

"Segmen : Team Follow Back By Mira"

Assalamualaikum & Salam Sejahtera 

salam jumaat semua..happy weekend buat warga Ganung....not idea nak tulis blog..jom layan segment..support sesama blogger ye..
 peachh yoo...

jom KLIKSINI , then terus join ye..

kenapa join segment ni???  hehehe  mood tengah boring and support sesama blogger x salah kan..lagipun at list kita dapat tambah rakan-rakan baru..

sekian.

Wednesday, April 17, 2013

Segmen : Tambah Follower sambil berkenal-kenalan. #2

Assalamualaikum & Salam Sejahtera

jom KLIKSINI..join ramai2 yee.

follower skrg  1137

sekian.

Wednesday, March 27, 2013

Pencarian rakan beloglist April & Mei by cik akak

Assalamualaikum & Salam Sejahtera

KLIK untuk join yee

Pencarian ini bermula 27.03.2013...
Dan akan tamat pada 01.04.2013....(jam 12.00 malam)


sekian.


Tuesday, March 26, 2013

sEGMEN: JOM LIKE SAMPAI LEBAM

Assalamualaikum & Salam Sejahtera

JOIN.SINI 

LIKE nak 100

SEKIAN

Segmen tambah follower sepantas kilat

Assalamualaikum & Salam Sejahtera

dengan sepantas kilatnya aku nak JOin segment ni..KLIKSINI nak join yee..

follower skrg 923

sekian

Segmen: Follow Comment and Like

Assalamualaikum & Salam Sejahtera

meh join segment NI

SEKIAN.


Monday, March 25, 2013

Segmen: Add Friend by Hanis!

Assalamualaikum & Salam Sejahtera

JOIN KLIKSINI

TAG  blogger yang singgah baca entri ni..jemput join hanis punye segment..

ada hadiah mesteri lagi..jangan tunggu sampai esok..jom support hanis.

sekian.


SEGMEN : MARI TAMBAH KENALAN DARI BLOG NI3L KP0P

Assalamualaikum & Salam Sejahtera

meh join segment ni..KLIK SINI yee..

follower sekarang  912


sekian.

Wednesday, January 30, 2013

segment JOM BlogwaLKing

Assalamualaikum & Salam Sejahtera

bErminat utk join KLIKSINI

SEKIAN.


Monday, December 31, 2012

Segmen Up Follower Sepantas Kilat by Anys Nadhilah

Assalamualaikum & Salam Sejahtera


jom join segment ni..KLIKSINI ye..

sekian..

Sunday, December 30, 2012

Segmen : Terjah Tahun Baru AisyahHumaira'

Assalamualaikum & Salam Sejahtera



nak join KLIKSINI

SEKIAN.