Assalamualaikum & Salam Sejahtera
ok..sebab angin aku ari ning dari baik, cantik punye jadi ribut taupan pulak, so, aku terpakse buat entry bodoh ni nak bagi korang-korang semua yang x faham or salah faham what everlah makin ramai nak hentam aku , aku buat kenyataan kat sini ok..
sebenarnya
NI BUKAN GIVEAWAYYY AKU..sumpah, aku x pernah buat giveawayy bagai ni coz aku x reti and x kreatif cam korang-korang semua.. aku join je support segment/ giveaway bloggers lain je..ada faham.
aku pun x tahu mana silap enty tu sampai korang boleh cakap tu giveawayy aku..maybe sebab kes copy HTML (link) sal GA tu kot..aku mana tau..dah pengangjur suh copy aku copy je lah..
yang aku pelik heran lagi ajaib tu..kan ada syarat2 dia..sepampang lagi aku rasa jelas dah nyata syarat no 1 and 2..ade ker aku suh korang follow blog aku, x de kan..yang aku tau dia suh follow blog Dhae Lover..tengok banner atas tu betul2..nama blog aku ker wei..
SIAP PRIM SCREM LAGI..KALU X FAHAM JUGAK X TAU LAH..BUKAK MATA LUAS2 WEI..dan GA ni pun dah TAMAT.
so, aku ker korang yang salah sekarang??..korang jawab exam main jawab je ker sebelum baca arahan yang x paham sangat tu..panas lah wei..nak air!!..ada jugak aku hempuk meja ning karang..aku delete link tu sebab aku dah bosan tengok link merapu korang..dah lah aku komen kat situ pun korang buat x nampak je..x baca ker , malas baca..lepas tu nak salahkan aku..
terbaik ah buat yang dah faham sebelum ni..dia sendiri dah delete link dia kat kotak komen aku..aku ucap thank banyak2..
satu gi, aku x hadap nak kejar follower sangat..aku x kesah pun korang nak follow or x blog aku..aku x pakse!!...tapi yang follow blog aku, comfirm aku follow balik..tu maknanya saling memerlukan, saling kongsi ilmu, luah pendapat..tambah kenalan..bagi korang aku x tau ah..
* sory kalu bahasa aku kasar ..tapi aku memang x suka orang hukum aku tanpa sebab..
sekian.