Followers

Showing posts with label KenduRi Kahwin. Show all posts
Showing posts with label KenduRi Kahwin. Show all posts

Wednesday, March 18, 2020

18mac 2020..Kenduri vs covid19

Assalamualaikum & Salam Sejahtera
 Hari ning bermulanya perintah kawalan pergerakan selepas di umumkan pendana menteri semalam untuk mengekang wabak covid19 semakin menular....kebanyakan semua aktiviti yang melibatkan orang ramai di tangguhkan atau dibatalkan serta merta bermula hari Ning..kalau langgar arahan saman akan dikeluarkan tau..
 And ni pun last Kenduri yang aku attend Bulan ning..lepas ning memang tak leh gi mana mana dah ..dulu umah je..kenduri ni pun terpaksa di teruskan sebab semua dah prefer awal..semua dah sedia..tapi be careful avery one..aku pun makan malam terus balik umah je..no lepak lepak lama kat sini .kalau kita tak save diri kita sendiri..sapa nak tolong take care kita kan..

Hope wabak covid19 ni cepat cepat menjauh..and kita semua dijauhkan daripada wabak yang menganas saat ni...aminn.


SEkiAn
 || CoreTan Dari J.I.W.A H.A.T.I P.E.R.A.S.A.A.N || IEHAHFARIHAH

Monday, March 16, 2020

16 Mac 2020 kenduri kahwin AmiruL.

Assalamualaikum & Salam Sejahtera
 Hari ning aku off day sbb nak mai makan gulai orang kampung..jiran dekat rumah ..

SeLamat pengantin baru untuk Amirul & pasangan..moga kekal bahagia till Jannah..

Dapat jumpe Ngan my fren 😘 kat kampung...serius dah lama tak jumpe diorang coz sibuk Ngan urusan masing masing..and masing masing pun tak da kat kampung.
 Bergaya Ngan baju baru.. first baju bersongket macam ning.. before ni ingat nak pakai untuk raya baju ning..tapi tak jadi coz different coluar Ngan family untuk sedondon ..so baju raya  still waiting from my sister..moga kakak tukang jahit ..so xde masalah nak upah baju bila bila masa.



Save pic je untuk tatapan hari tua.

SEkiAn
|| CoreTan Dari J.I.W.A H.A.T.I P.E.R.A.S.A.A.N || IEHAHFARIHAH

Sunday, March 15, 2020

15mac 2020 kenduri kahwin kg Leret.

Assalamualaikum & Salam Sejahtera

 After balik kije petang ni..kita orang terus pi kenduri kahwin kat kampung Leret umah bekas pekerja Latitude Dulu..Mok yah Leret..
Thanks Mok yah ajok Kami makan kenduri petang ning...layanan tuan umah yang happiness dan ceria sokmo..tak pernah berubah perwatakan dia sejak dalam Latitud lagi.

Thank untuk buah tangan..rezeki gulai kawah untuk kami semua boleh tapau share ngan family kat umah lagi.
Next lepas selesai makan..kami ambik pHOto..ingat geng aku je suka bergambar..rupanya kakak kakak lain semua happy petang ning.


Thanks for everything untuk petang ni..


SEkiAn
 || CoreTan Dari J.I.W.A H.A.T.I P.E.R.A.S.A.A.N || IEHAHFARIHAH

Friday, March 13, 2020

13 Mac 2020.kenduri Kahwin kg Machang.

Assalamualaikum & Salam Sejahtera


SaLam Jumaat..

Datang undangan majlis perkahwinan anak sulong cik Ngoh @ Kak Norma... Musim cuti sekolah memang kenduri kahwin banyak lah..and ni first kenduri kahwin yang aku attend Bulan Mac ning.
 Yang best Kira orang pi kampung cik Ngoh ning..merempit je ramai ramai..awal awal dah plan nak  gi sekali .
 Tak pHOto Ngan pengantin ..kita orang beriman pHOto Sama sama kami je..just kenangan wei...
Bukan selalu dapat ambik gambar ramai ramai cam ni..
 Yang 👇 tu pic before aku pi ..kat umah lagi..



Apa pun thank cik Ngoh jemput kami makan hari Ning..hope anak sulong cik Ngoh Ngan pasangan dia berbahagia sampai syurga & selamat pengantin baru.


SEkiAn
 || CoreTan Dari J.I.W.A H.A.T.I P.E.R.A.S.A.A.N || IEHAHFARIHAH