Followers

Showing posts with label K.A.W.I.N. Show all posts
Showing posts with label K.A.W.I.N. Show all posts

Wednesday, January 15, 2014

AkhiRnYa Aku KaHwin || WORDLESS Wednesday

Assalamualaikum & Salam Sejahtera

sory geng2 yang baru je tahu aku dah kahwin..yap memang comfirm lah aku dah kahwin.x  tipu tau...ni aku nak share pic cikit lagi.. sory sangat klu ada yang terasa coz baru je tahu..memang aku x panggil ramai pun majlis tu..majlis kecik je..yang penting doa kalian buat aku..lagipun banyak dah contart number  korang yang missing..

tadi ada lah member2 aku yang jauh2 chat aku, msg aku cakap  "Kahwin  x ckp pun? , x jemput lah , bila kahwin and so on lah.. then aku just cakap sory sangat2..menda ning  pun x plan seawal ning..ingat hujung bulan ning baru nak langsung tapi sebab pihak laki nak cepat and family aku setuju sangat2 so, jalan je..memang  x sempat nak prefer bagai pun tuk majlis tu.. alhamdullilah semua dah selamat..thank korang yang turut doakan kebahagian aku until Jannah.

sekitar pic2 kahwin aku baru ning..with friend yang setia teman aku dari awal majlis sampai selesai majlis dan jugak kawan2 suami aku yang sudi datang dari jauh..

Memory Terindah
26 disember 2013








Love u 

sekian.

Tuesday, January 14, 2014

AkhirNye Aku KahWin || Part 3

Assalamualaikum & Salam Sejahtera

AkaD niKaH
26/12/2013
No 67, KamPung BinJaI KerTas.










Alhamdulillah ,Selamat semuanye...hope Jodoh aku ini kekal until Jannah.. 

AkhiRnYa aKu kaHwiN || part 2

Assalamualaikum & Salam Sejahtera

memandangkan esok aku off day..so, aku rajinkan diri online jap..biasa klu time esoknye aku keje,  dah lama aku lelap kot..biasa lepas balik keje, mandi ,makan then terus tidor je..Suami aku balik pun lepas dia habis keje part time lewat malam tu pun aku  x sedor..penat punye pasal...langsung tido pengsan, pagi2 baru terkejut balik..biasa bila suami aku balik, dia tengok aku syokk dah tidor..memang dia x kacau dah..sebab dia tahu aku Penat keje..

tu lah pasal, dah molek2 suami aku berat nak lepas aku keje, mengatal lak aku cakap baik2 mintak izin nak keje..bila penat..mula lah aku merungut..apa lah aku ning..so, skrg aku keje lah janji hal umah tangga  x terabai terus..suami aku paham, ok lah..dia pun x  lah kesah sangat aku nak keje or  x sebab dia pun lebih dari mampu tanggung aku asalnye..aku keje pun sebab bosan duk umah, tu je alasannye..

                                    PelaMin AnganKu Berdiri
                                           26 disember 2013

Just asalnye nak tunjuk simple pelamin a.k.a hiasan dinding khas tuk majlis nikah aku ari tu..sebagai tanda ingatan buat aku pada masa depan..memori terindah kot..simple je..asal aku x plan pun nak buat segala bagai ning, ingat nak buat majlis biasa je..atas kerajinan kakak aku ngan anak saudara dia, terhasillah deko yang simple ning..memang i like sangat2 coluar hijau..





simpel je, x habis beratus, ribu pun nak buat benda alah ning..Jimat bajet kahwin kan..thank sangat kat kakak aku ngan anak saudara dia tu, bertukus lumus pikir idea nak buat cam ner nak bagi menarik and simple ..bagi dorang janji aku suka..dah....baik ada dari xde kan..aku suka lah..


ok nite uol's..

sekian.


Monday, January 13, 2014

AkhiRnYa Aku KaHwin || part 1

Assalamualaikum & Salam Sejahtera

Salam Januari 2014..memang rasa dah lambat pun nak ucap happy new year kat korang rakan blogger yang sempoi vs sporting..lama kan aku  x timbul  dalam dunia blog ning..hehe..almaklumlah aku terlampau bz sampai   x sempat nak jenguk blog aku..comfirm memang bersemak dah..huhu..

ok..alhamdulillah selamat dah majlis Perkahwinan aku hujung tahun baru ning..now, korang jangan terkejut lak..aku sunyi sepi sejak  sebulan  dua ning pun sbb sibuk pasal nak urus hal ni lah..then akhirnya bila dah selesai memang aku rasa lega dan puas sangat..cam  x  caye je aku dah jadi wife orang sekarang..hahaha

orait..26 Disember  2013, tepat jam 10malam lebih kurang gitu, aku sah jadi ISteri kepada MuHamad ShaRilza..Sama lak tarikh ngan Tsunami 2004,acheh.. x jangka pun..lepas hantar semua surat kat pjbt aGAma baru perasan..

time tu memang berdebar sakan kot..malu pun ada ngan orang ramai yang hadir malam tu...tapi syukur semua bejalan ngan lancar..thank for my friend aku yang datang teman aku pada hari bersejarah tu.. korang memang the best ah sbb buat lawak time aku rasa bergegar jantung ngan debaran + gemuruh jiwa.

TIme akad Nikah..

thank jugak kat anak saudara, kawan2, jiran tetangga yang wish and doakan kebahagian aku ini kekal sampai jannah..thank sangat2 ngan hadiah2 yang korang kasi..terharu sangat wei..cam nak nangis je ada time tu..huk huk...

for special khas buat Mak aku yang urus sal jamuan ngan jiran2, kakak aku + shadira yang sentlekan pelamin, ngan makeup aku ..thank banyak2..adik beradik ngan anak sepupu, saudara terdekat yang 2  3 hari duk berkampung kat umah aku semata-mata tuk raikan Majlis aku..tuk adik aku Jannah yang sanggup Balik dari UM walaupun terpakse korban masa study semata-mata untuk Majlis Ni..thank smua..aku sayang korang..

Last, hope Jodoh yang Allah berikan ni, kekal hingga Jannah..Aminn... 

N.I.K.A.H
26  DISEMBER 2013 

sekian.