Followers

Showing posts with label AKTIvITi. Show all posts
Showing posts with label AKTIvITi. Show all posts

Tuesday, November 12, 2019

KarniVaL cinta RasuL 2019

Assalamualaikum & Salam Sejahtera

Karnival cinta RasuL 2019.
Dataran pasar tani Kuala berang
7-9 November 2019

8_11_2019
Slot pagi ning ialah pertandingan mewarna untuk kanak kanak pra sekolah..game untuk yang sekolah rendah Dan sekolah menengah.
Aku hadir pagi ning sebab teman budak kecik ning masuk pertandingan mewarna..first time dia join..
Cikgu sekolah dia dah awal awal daftar untuk dorang..siap Ada list nama lagi yang masuk pertandingan mewarna ning dari Pasti sekolah dia.





Tahniah yang dapat tempat dalam pertandingan pagi ning..even aqeel and all the student sekolah dia Tak dapat tempat tapi aku bangga dengan dorang sebab tak cuak duk ramai ramai cam ning..and boleh siapkan mewarna dengan baik.

Aku pun tak balik tangan kosong ari ning..rezeko dapat cabutan no bertuah..alhamdulillah..Dan Satu lagi aku dapat saguhati untuk pertandingan RADIo BurUK..

9_11_2019
Pagi ning pulok..aku join fun ride and fun walk..suka suka je buang peluh pah keting..lama doh tak bersukan..penat jugak nak habiskan kilometer nye..haha.




Bawak sekali awang neh..anak buah bujang cik ah..mujur lah dia sporting..ajok dia joging sini pagi ning..terus nak gi lalu..hop penting dapat baju free..haha..

2 Hari yang cukup bermakna buat aku and the geng..sekali sekala join ngan orang ramai..

Tu je nak save Kat sini buat tatapan akan datang..

SEkiAn
|| CoreTan Dari
J.I.W.A H.A.T.I P.E.R.A.S.A.A.N ||
 IEHAHFARIHAH

Tuesday, July 24, 2018

T/back raya ke-4 || Sekayu with FAmily

Assalamualaikum & Salam Sejahtera

Raya ke -4.

Plan tak dirancang..tiba tiba je dorang plan nak pi mandi air terjun sekayu..my big family..kebetulan abg aku dari KL pun ada..so on  je ptg ni.

 Depan pintu masuk pun boleh posing apa..bukan sokmo dapat datang ning..sekali sekala je..even tempat dalam daerah aku je.
 Nak masuk sini hari biasa kena bayar ye...klau hujung minggu or cuti umum je bagi free..so sebelum masuk kena daftar dulu.
 Just share pic buat kenangan tahun ni...dapat mandi air terjun sekali ngan bbq.










Ok done!!..

 SEkiAn
 || CoreTan Dari J.I.W.A H.A.T.I P.E.R.A.S.A.A.N || IEHAHFARIHAH

Friday, July 13, 2018

Quality time with my HERO

Assalamualaikum & Salam Sejahtera
Lama tak bawak hero aku sorang tu main kat taman..sibuk kije sampai x sempat nak hiburkan hati anak buah sorang tu..time aku cuti pulok...aku pulok malas nk kuar...so bila mood ok..rajin..aku luangkan masa ngan hero aku kat sini.

Bagi dia chance main puas puas petang ni..x tau bila pulak mok dia ni leh bawak dia mai sini lagi..

Share pic











Apabila kita penat ngan sesuatu benda..belajarlah berehat bukan berhenti.

Happy weekend..

 SEkiAn
|| CoreTan Dari J.I.W.A H.A.T.I P.E.R.A.S.A.A.N || IEHAHFARIHAH

Wednesday, July 11, 2018

GIGI pun Kena Cuci

Assalamualaikum & Salam Sejahtera
 Entah bila last aku mai klinik cuci gigi pun aku dah tak ingat..maybe 3 or 4 tahun lepas kot..haha..kali ni terajin pulak datang klinik mai cuci gigi..terpengaruh ngan najwa cuci gigi..tapi aku x lah pergi klinik swasta macam najwa..sekali cuci 500 lebih kena bayar..aku pergi klinik kerajaan je..seringgit je weh..
Sengal tahap tak mahu bukak mulut weh..aduh lah..cam ni rasanya bila kena cuci gigi...

Done!!..walaupun ambik masa sikit..

Selamat petang!!.

 SEkiAn
 || CoreTan Dari J.I.W.A H.A.T.I P.E.R.A.S.A.A.N || IEHAHFARIHAH

Mood malas..

Assalamualaikum & Salam Sejahtera
Bila mood malas datang..ginilah jadinya..aku aply cuti separuh ari..balik awal dari kije..ingat tak lulus..tapi mujur mood bos besar ok kot ari ni sebab tu senang je bagi lulus..

Ngan geng rapat aku pun balik separuh ari..ngan kak ha pun cuti..memang mood kije aku kelaut ari ni..so sbb tu aku malas kije ari ni..balik awal..

Lepak makan tengah hari kat restoran pokok jambu kuala berang..mee sup dia memang power weh...

Lepas makan kemana lop kita weh..habiskan sisa sisa berbaki hari ni..

Selamat petang geng.!!




 SEkiAn || CoreTan Dari J.I.W.A H.A.T.I P.E.R.A.S.A.A.N || IEHAHFARIHAH

Friday, May 11, 2018

Prefer untuk bbq malam esop.

Assalamualaikum & Salam Sejahtera

Hasil lauk fress from kuala perlis dah selamat mendarat di bumi ganu..abg aku wak kelik dari sana..

Boleh lah tambah tambah buat BBQ malam esop..memang dah plan nak buat BBQ family ..sekali sekala bekumpul anak beranak.

Just share pic jelah.
Udang lipan..first time aku tegop benda alah ni..dan first time jugak aku makan benda ni.







Tambahan..buah mempelan harun manis..sedap yang amat weh..jarang jarang sekali dapat merasa .

 SEkiAn

|| CoreTan Dari
J.I.W.A H.A.T.I P.E.R.A.S.A.A.N || IEHAHFARIHAH