Assalamualaikum & Salam Sejahtera
Karnival cinta RasuL 2019.
Dataran pasar tani Kuala berang
7-9 November 2019
8_11_2019
Slot pagi ning ialah pertandingan mewarna untuk kanak kanak pra sekolah..game untuk yang sekolah rendah Dan sekolah menengah.
Aku hadir pagi ning sebab teman budak kecik ning masuk pertandingan mewarna..first time dia join..
Cikgu sekolah dia dah awal awal daftar untuk dorang..siap Ada list nama lagi yang masuk pertandingan mewarna ning dari Pasti sekolah dia.
Tahniah yang dapat tempat dalam pertandingan pagi ning..even aqeel and all the student sekolah dia Tak dapat tempat tapi aku bangga dengan dorang sebab tak cuak duk ramai ramai cam ning..and boleh siapkan mewarna dengan baik.
Aku pun tak balik tangan kosong ari ning..rezeko dapat cabutan no bertuah..alhamdulillah..Dan Satu lagi aku dapat saguhati untuk pertandingan RADIo BurUK..
9_11_2019
Pagi ning pulok..aku join fun ride and fun walk..suka suka je buang peluh pah keting..lama doh tak bersukan..penat jugak nak habiskan kilometer nye..haha.
Bawak sekali awang neh..anak buah bujang cik ah..mujur lah dia sporting..ajok dia joging sini pagi ning..terus nak gi lalu..hop penting dapat baju free..haha..
2 Hari yang cukup bermakna buat aku and the geng..sekali sekala join ngan orang ramai..
Tu je nak save Kat sini buat tatapan akan datang..
SEkiAn
|| CoreTan Dari
J.I.W.A H.A.T.I P.E.R.A.S.A.A.N ||
IEHAHFARIHAH
Karnival cinta RasuL 2019.
Dataran pasar tani Kuala berang
7-9 November 2019
8_11_2019
Slot pagi ning ialah pertandingan mewarna untuk kanak kanak pra sekolah..game untuk yang sekolah rendah Dan sekolah menengah.
Aku hadir pagi ning sebab teman budak kecik ning masuk pertandingan mewarna..first time dia join..
Cikgu sekolah dia dah awal awal daftar untuk dorang..siap Ada list nama lagi yang masuk pertandingan mewarna ning dari Pasti sekolah dia.
Tahniah yang dapat tempat dalam pertandingan pagi ning..even aqeel and all the student sekolah dia Tak dapat tempat tapi aku bangga dengan dorang sebab tak cuak duk ramai ramai cam ning..and boleh siapkan mewarna dengan baik.
Aku pun tak balik tangan kosong ari ning..rezeko dapat cabutan no bertuah..alhamdulillah..Dan Satu lagi aku dapat saguhati untuk pertandingan RADIo BurUK..
9_11_2019
Pagi ning pulok..aku join fun ride and fun walk..suka suka je buang peluh pah keting..lama doh tak bersukan..penat jugak nak habiskan kilometer nye..haha.
Bawak sekali awang neh..anak buah bujang cik ah..mujur lah dia sporting..ajok dia joging sini pagi ning..terus nak gi lalu..hop penting dapat baju free..haha..
2 Hari yang cukup bermakna buat aku and the geng..sekali sekala join ngan orang ramai..
Tu je nak save Kat sini buat tatapan akan datang..
SEkiAn
|| CoreTan Dari
J.I.W.A H.A.T.I P.E.R.A.S.A.A.N ||
IEHAHFARIHAH

















































