Followers

Showing posts with label SEGmEnt. Show all posts
Showing posts with label SEGmEnt. Show all posts

Tuesday, April 28, 2020

Segment Share Resepi Perintah Berkurung by Mamapipie & Cariblogger

Assalamualaikum & Salam Sejahtera S

Meh join segment..

Segment share Resepi menarik sangat ni..kalau tak de idea nak masak boleh tengok sini..aku nak share Resepi Kuih Cara  .Senang dah mudah je cara buat nye.

Segmen tutup pada 5 Mei 2020


Boleh jugak tengok 30 Makanan Tradisional Melayu Paling Popular di Malaysia

Jom join mane Yang free Tu.


SekiAn
 || CoreTan Dari J.I.W.A H.A.T.I P.E.R.A.S.A.A.N || IEHAHFARIHAH

Tuesday, April 7, 2020

Segmen Bloglist Blogbabyshambles

Assalamualaikum & Salam Sejahtera


 Hai u oils...tengah boring Tu meh kita buat segmen sikit..terisi jugak waktu waktu pKp yang aku tau korang mesti dah boring kat umah..tak tau nak buat apa kan.
https://akukaudansesuatu.blogspot.com/2020/03/segmen-bloglist-blogbabyshambles.html

Salam perkenalan semua and jemput follow my

IG. @eihahfarihah

SEkiAn
|| CoreTan Dari J.I.W.A H.A.T.I P.E.R.A.S.A.A.N || IEHAHFARIHAH

Friday, February 14, 2014

"Segmen : Paly ajak korang baca entri ini !"

Assalamualaikum & Salam Sejahtera


klik banner for Join.

sekian.

Wednesday, February 12, 2014

Segmen 12 Jam Bloglist #7 Mialiana.com

Assalamualaikum & Salam Sejahtera



Pencarian bloglist bagi bulan Mac dan April 2014 di Mialiana.com bermula pada hari ini, 12 Februari 2014, iaitu tepat jam 11.00 pagi sehingga 11.00 malam nanti. Semua dijemput join.

Syarat-syaratnya :
  1. Follow blog Mialiana.com, Add To Circle Google+ Mia Liana dan Like Fanpage Mialiana.com
  2. Buat entri bertajuk Segmen 12 Jam Bloglist #7 Mialiana.com
  3. Copy coding yang telah disediakan dan paste kan ke dalam ruangan HTML dan Publish entri.
  4. Tinggalkan URL entri anda ke dalam ruangan komen INI
Senang dan mudah bukan?

12 blog yang bertuah akan dipilih oleh random.org dan kepada yang terpilih nanti diminta agar memasukkan blog Mialiana.com ke dalam bloglist mereka juga. Keputusan pemenang akan diumumkan pada 28 Februari 2014.

tunggu apa lagi... jom support Mia Liana ya...


Saturday, October 5, 2013

Eymasu l segmen pou bahagian 2

Assalamualaikum & Salam Sejahtera



sekian.

Saturday, September 21, 2013

Mini September Birthday GA'


Assalamualaikum & Salam sEJahtera

Sebelum Join SeGment.. Jom Cuci Mata Ngan Gambar Cute ning Dulu...Hope Korang Enjoy..PICTURE 1 , PICTURE 2 ,    PICTURE 3


heppy besday ..hope sihat selalu, murah rezeki and bahagia hendaknya..
amin.

sekian.

Segmen Simple & Mudah

Assalamualaikum & Salam sEJahtera

Sebelum Join SeGment.. Jom Cuci Mata Ngan Gambar Cute ning Dulu...Hope Korang Enjoy..PICTURE 1 , PICTURE 2 ,    PICTURE 3


SEKIAN.

Tuesday, September 17, 2013

Segmen 1st Mama

Assalamualaikum & Salam Sejahtera

sebelum Join Segment. BENDA YANG PATUT ANDA TAHU.. PENTING. 


TU JE..

SEKIAN.


Monday, September 16, 2013

Random by cikamal.com

Assalamualaikum & Salam Sejahtera


Segmen Klik-Klik Weekend #3 by Sally Samsaiman

Assalamualaikum & Salam Sejahtera



sekian.

Monday, September 2, 2013

segmen banjirkan follower by memey

Assalamualaikum & Salam Sejahtera


FOLLOWER'S
1416

Tag , blogger's yang jenguk entry ning.
jom meriahkan segment ning.

sekian

Segmen : Round Bloglist by Afifah

Assalamualaikum & Salam Sejahtera




JEjAK 500 Follower

Assalamualaikum & SalaM sEJAhtera

jom menjejak 500 Follower ari ini..




Friday, August 30, 2013

Segmen Jom Bersahabat! Part1


Assalamualaikum .
Apa Khabar !


okeyhh , malam ni tira nak melancarkan segmen ni . tujuan nye adalah untuk menyenangkan tira , termasuklah kawan2 blogger lain untuk blogwalking and tambah2 sabahat ! senang je . tak susah pon kannn ? hehe . 

Syarat2 :
1. Follow lah blog tira yang simple nih . 
2. Kalau nak senang , copy paste je oke link yang sedia ada dibawah .
3. Like fanpage tira dan Page ni .

4. Hantarkan link segmen kat kotak komen.
5. DONE !

langsung selam 3hari . sampai 30hb ! jam 12.00 malam . walau pun macam lebih 36 jam , takpeee . bgi chance korang join . okehh !


Saturday, June 8, 2013

" #Segmen Button Runningman "

Assalamualaikum & Salam Sejahtera



1.Nama pada Button : iehahfarihah
2.Warna :hijau

sekian.

Wednesday, June 5, 2013

1 Week School Holiday Segmen by Fatin Hazwani

Assalamualaikum & Salam Sejahtera


Jom join segmen yang dianjurkan oleh Fatin Hazwani @ Duniaimpianfatin.blogspot.com. Ni merupakan segmen keduanya. Kita juga dapat support Fatin hazwani dalam dunia blog :)

Klik Banner Atas Untuk Join :)

Sponsor yang baik hati : Nur Nabilah || Azwar Syuhada || Ezzaty Farhana
Hadiah2 segmen : Topup RM5 (x2) || Topup RM3 (x2) || Shawl@Pashmina (x5)

Bermula pada Ahad 2 jun 11:30 malam hingga Sabtu 8 jun 11:30 malam. Jom join ramai ramai baru meriah :)

Tuesday, June 4, 2013

Segmen : Mari Tambah Kenalan Blogger By Mr.K

Assalamualaikum & Salam Sejahtera



 follower saya  berjumlah:

1375

sekian.


Monday, May 20, 2013

Menang Topup dan Review Blog Bersama SEGMEN ERAZ FADLI

Assalamualaikum & Salam Sejahtera


ERAZ FADLI mengajak semua blogger untuk join Menang Topup dan Review Blog Bersama SEGMEN ERAZ FADLI.. Segmen yang sangat simple dan insyaallah akan memberi manfaat kepada semua.. Segmen ini bermula pukul 2.30 Petang pada hari Isnin - 20 Mei 2013 hingga pukul 2.30 Petang Rabu 22 Mei 2013.. 2 Hari!

DUA blogger yang bertuah akan mendapat Top-Up RM 5.. Pemilihan melalui Mr. Random.org.. Manakala SEORANG blogger akan direview blognya juga pemilihan melalui Mr. Random.org..
Syarat : -
  1. Follow blog Eraz, dan like Page E'raz Fadli.. 
  2. Buat tajuk entri Menang Topup dan Review Blog Bersama SEGMEN ERAZ FADLI..
  3. Copy coding code yang telah disediakan di SINI dan paste kan ke dalam ruangan HTML dan publish entri..
  4. Tinggalkan URL entri anda ke dalam ruangan komen ini..
# Senang.. Idea cara yang simple dan mudah ini dikreditkan kepada blogger MiaLiana..

sekian.

Saturday, May 18, 2013

BEN ASHAARI : RELEVANKAH LAGI BLOG

Assalamualaikum & Salam Sejahtera



SOALAN  ABG BEN

Relevankah lagi blog sbg platform perniagaan online jika nak dibandingkan dengan laman sosial media yang lain seperti Facebook, Twitter, Instagram, Keek dan lain lain ?

MOH JAWAB:
 For me lah..untuk luaskan perniagaan mesti kena  promort2  or promosi sini sana kan.then, memang tersangat relevan kalau korang jugak jadikan blog sebagai satu tempat nak promort perniagaan ning (coz aku x berniaga-pendapat jelah ning)..sebab kat blog ning, kita akan dapat banyak lagi info tentang satu2 product or barang yang korang jual tu..

kadang2 aku pun suka usha perniagaan online ni kat blog2 yang gunakan platform ning untuk tahu lebih lanjut sal satu-satu barang tu..memang aku rasa masih relevan kalu korang nak gunakan blog untuk perniagaan online korang.
 tengok sekarang ning pun, banyak dah perniagan online yang berjaya and dapat sambutan dengan hanya mempromosi di blog memasing..

tu je pendapat aku.

sekian.

May Giveaway by Amer Corner !

Assalamualaikum & Salam Sejahtera


SEKIAN.