Followers

Monday, May 2, 2011

pagi Yang kosong..


Pagi yang tersangat-sgt kosong pada aku..why?? aku pun x tau..rasa lain benor pagi nie..mcm ada yang x kena..dah lah aku baru lepas mimpi pelek2…sabor jelah…
Kul 3pg aku still x dapat tidor…pusing kiri pusing kanan..cm tu jugak..stil x dapat lelapkan mata..degil betul mata aku malam nie..dah lah mula terbayang benda bukan-bukan sabor jelah..rumate aku pun x balik g..x tau p mane..tggal aku sorang2 kt bilik..sob sob sob..
Harap2 x de apa2 yang x diingini berlaku kt family aku saat ni..perhhh..rindu kt family aku kot ..ayah aku apa khabar entah…dah lame aku x tanye berita kt kampung…(padahal aku baru je balik 2 minggu lepas) ..harap semuanye baik2 je..
Aku syg family aku.