Followers

Monday, August 20, 2018

Behave

Assalamualaikum & Salam Sejahtera


Kalau boleh pusing masa..aku xboh kenal mu dan xboh ambik kesah pasal mu..

Sakit!!


Aku x tau nak cakap macam mane..dulu ya aku syg giler kat mu..aku langsung x nak mu jauh dari aku..tapi sekarang aku rasa lain sangat..aku rasa hati aku dah berubah..aku dah x de rasa apa kat mu..aku rasa mu ada ker xde ker sekarang bagi aku sama je..

Entah lah mungkin aku dah banyak terluka ngan mu..aku terlalu banyak pendam sakit hati kat mu atau pun aku memang dah tawar hati ngan mu..

Makin aku terus hubungan ngan mu..makin hati aku terusik..makin aku pendam rasa..makin aku rasa jauh ngan mu..mungkin mu x rasa apa aku rasa ..atau mungkin dah sampai masa aku perlu bagi peluang pada diri aku untuk lepaskan semua kenangan kita ..bagi peluang pada diri nilai balik mana yang terbaik buat aku.

Sayang tu ungkapan je..sedangkan aku sendiri x pasti ngan rasa sayang antara kita..aku harap sangat yang kita x akan bermusuh atau  terus x  terhubung langsung  kalau kita dah x macam dulu...

Walaupun sampai skrg ni mu cakap mu syg aku sangt2..tapi bgi aku semua tu dah mcm ungkapan kosong..nak percaye or x...pun..aku x pasti..sbb ungkapan syg tu skrg ni terlalu murah..sape sape pun boleh ckp syg even hati x syg pun.

Ari ni besday mu..aku just with je..sbb aku x tau nak bagi hadiah apa kat mu..aku rasa semuanya x penting dah kot..aku ada k xde ker aku rasa xde makna apa apa pada mu..

But aku sendiri x nak ingat  tarikh ari ni..sama dekat ngan tarikh besday ex  aku..sebab tu aku buat x tau je..aku malas nak ingat apa apa kot..sory wei..


Pagi tdi beria mu call aku..msg aku sbb tengop aku xdop kat tempat kerja kan..mu tertanye tenye bakpe aku x masuk kije kan..aku cuti x cakap kat mu..aku kadang kdg tertanye jugak..penting ker aku pada mu?..

Pian..aku cuma nak cakap..aku x pernah nak rasa dendam ngan mu..aku ikhlas ngan apa aku buat utk mu.




 SEkiAn
 || CoreTan Dari J.I.W.A H.A.T.I P.E.R.A.S.A.A.N || IEHAHFARIHAH