Hari last untuk first bulan dalam tahun ni….tipu ah aku cakap sejak kau keluar ari tu..aku tak pernah ngaduh ngan kau..hari2 aku ngaduh ngan kau ..even hal yang kecil…aku tak tau kenapa Aku mudah sangat terasa hati ngan kau..mungkin sakit hati aku tak mampu nak kawal hati aku sendiri…yap…aku tau aku perlu sabar untuk tggu semuanya berakhir..tapi cara kau begitu menyakitkan aku…
No comments:
Post a Comment