Followers

Saturday, July 21, 2012

luka dia semakin pulih..aku suka!!

Assalamualaikum & salam sejahtera 

Update sal status kesihatan cik abg aku..skrg ni dah seminggu lepas xcden tu..tengok luka dia pun dah semakin pulih..alhamdullilah… 


Tp buat masa skrg, dia masih perlu rehat je cukup2..keje pun memang x leh nak start lagi..takut nanti bagi effect kt luka2 tu..sebab luka yang dia alami tu ada jugak yang dalam2 n ada yang masih berair n bernanah.. 


Hai boleh senyum pulak dia ni..aku tau dia sakit..lagi2 ngan luka kt mulut dia..seksa sgt tengok dia nak makan n minum..nak ngaga luas2 x leh..nanti luka kt tepi mulut dia tu terbuka n keluar darah…


harap cepat2 lah baik semua luka2 dia tu.. 

Sekian..

No comments:

Post a Comment