Followers

Wednesday, October 16, 2013

AIDILADHA & akHIrnya Aku TunanG dIA

Assalamualaikum & Salam Sejahtera

Salam Aidiladha hari ke dua..sory lambat wish sbb x online..jujurnye lama jugak aku x jengah blog aku kan..indunye nak baca entry2 korang..set ni ada masa..aku online jap..sory x dapat nak BW lama2 coz ada keje..

banyak x dapat daging kurban..huhuhu..mesti best kan duk kat kampung..hari2 lauk mesti berasaskan daging..yang paling best buat BBQ daging..syokkknye...ok..selamat hari raya aidiladha korang..ampun maa kalu bahasa dan penulisan aku ada yang terguris hati korang..harap2 x ah..huk2..

and the new story..

hari ni aku dah jadi tunang dia..selamat dah ngan merisik & bertunang..so, waiting tuk jadi wife orang pulak..maybe bulan January tahun depan..insyaallah.

sekian..



4 comments: