Followers

Sunday, March 2, 2014

Dinner || Jemput2 je

Assalamualaikum & Salam Sejahtera



Selamat malam korang..dah dinner belum ning?.. sebab kemalasan tahap melampau makan nasi..nah sedia jemput2 je malam ning..resepi paling mudah orang buat, boleh makan time breakfast, makan petang dan jugak malam..bila2 masa je korang boleh makan..sape x reti buat benda alah ning sila lah angkat kaki deh..huk2..gurau je..comfirm korang reti kan.. 

adun gandung ngan bawang + bilis/ikan kukus + garam + telor (klu nak lagi sedap) + daun sup & lada merah (ikut korang lah nak letak ke x. klu aku jenis x makan sayur memang aku abaikan bab ni, hehe)..tu je kalu aku buat..memang simple then goreng je..

pada korang aku x tahulah maybe banyak lagi resepi nak buat menda alah ning kan..lain orang lain citarasa..yang penting sedap & kenyang..

ok geng..selamat menjamu selera yang tengah menjamu selera..




 SEkiAn
|| CoreTan Dari J.I.W.A H.A.T.I P.E.R.A.S.A.A.N || IEHAHFARIHAH


No comments:

Post a Comment