Assalamualaikum & Salam Sejahtera
citer last year, celebrate besday my hero kat umah my mom..10 September 2014 genap 1tahun .time ni dia boleh jalan sikit sikit je..mean baru nak belajar berjalan. Now, berlari pun dah boleh.yelah dah nak masuk setahun 6 bulan..kejap je masa berlalu kan.anak membesar pun kjp je.
Besday party ni buat simple je. Ikut bajet .jamu pun anak beranak je.he he...tapi apapun puas hati, makanan semua licin..
For MY HERo ,Heppy BEsday Cayang..jangan nakal nakal..hope shaqeel panjang umur, Murah rezeki Dan membesar jadi anak yang soleh Dan berjaya di dunia Dan akhirat. AMinn...
SEkiAn
|| CoreTan Dari J.I.W.A H.A.T.I P.E.R.A.S.A.A.N ||
IEHAHFARIHAH

Happy birthday shaqeel..untunglh ank dh besar..
ReplyDelete