Assalamualaikum & Salam Sejahtera
Salam jumaat semua blogger..ibu ibu ,mak mak ,mummy mummy, umi umi or what everlah panggilan anak korang yang tersayang buat korang ..pernah tak rasa cam kat atas tu.menyesal bila lepas marah anak..
Aku selalu ngak rasa cam tu coz terkadang aku selalu marah marah my hero aku coz selalu merenget..macam macam time aku balik kerja or tengah buat kerja..maybe dia nak kan perhatian coz sehari suntuk dah aku tinggal dia.then bila aku blik mulalah merenget..ajak pi situ sini.macam macam lah.klu tak ikut kehendak dia mulalah dia menangis bertepik sekali..yup aku marah sebab aku penat baru blik kerja dia buat perangai.pujuk pun bukan dia nak makan pun.hilang sabar sebab tu aku naik suara marah marah tu.
Ya Allah ,berdosanye rasa bila ingat balik apa dah kita buat kat anak..anugerah dari allah suh kita jaga lek lok tu..sayang kasih mereka...then janji ngan diri x nak dah marah marah...tp mampukah sabar dengan peragai anak yang makin membesar dan buas,nakal ni...
Mintak dijauhkan dari ujian macam ni..mintak anak selamat dunia Dan akhirat.
My hero bucuk bucuk.
Maafkan mak coz selalu marah marah shaqeel deh..
SEkiAn
|| CoreTan Dari
J.I.W.A H.A.T.I P.E.R.A.S.A.A.N || l
IEHAHFARIHAH


No comments:
Post a Comment