Followers

Tuesday, July 24, 2018

T/back raya ke-4 || Sekayu with FAmily

Assalamualaikum & Salam Sejahtera

Raya ke -4.

Plan tak dirancang..tiba tiba je dorang plan nak pi mandi air terjun sekayu..my big family..kebetulan abg aku dari KL pun ada..so on  je ptg ni.

 Depan pintu masuk pun boleh posing apa..bukan sokmo dapat datang ning..sekali sekala je..even tempat dalam daerah aku je.
 Nak masuk sini hari biasa kena bayar ye...klau hujung minggu or cuti umum je bagi free..so sebelum masuk kena daftar dulu.
 Just share pic buat kenangan tahun ni...dapat mandi air terjun sekali ngan bbq.










Ok done!!..

 SEkiAn
 || CoreTan Dari J.I.W.A H.A.T.I P.E.R.A.S.A.A.N || IEHAHFARIHAH

No comments:

Post a Comment