Assalamualaikum & Salam Sejahtera
Permulaan hari yang indah..good morning u'oils...saya nak gi sekolah dah..hehe..
Mujurlah aqeel tak buat peragai mane hari mula mula sekolah ni..bangun pagi pun x liat sangat..just kita kena pandai pujuk je..
Pagi ni senyum lagi coz mok dia hantar dia sekolah lagi..esop dia kena bawak diri seorang dah..esop start naik van sekolah sebab mok dia dah masuk kije esop..
Dah 2 hari offday sebab anak nak sekolah..
Hope tak buat hal lah kat sekolah..belajar rajin rajin sayang mok...
Even nakal dia kadang kadang buat aku naik angin..tapi dia lah harta dunia akhirat yang aku ada..!!
Love u 😍 shaqeel firhan
SEkiAn
|| CoreTan Dari
J.I.W.A H.A.T.I P.E.R.A.S.A.A.N ||
IEHAHFARIHAH
Permulaan hari yang indah..good morning u'oils...saya nak gi sekolah dah..hehe..
Mujurlah aqeel tak buat peragai mane hari mula mula sekolah ni..bangun pagi pun x liat sangat..just kita kena pandai pujuk je..
Pagi ni senyum lagi coz mok dia hantar dia sekolah lagi..esop dia kena bawak diri seorang dah..esop start naik van sekolah sebab mok dia dah masuk kije esop..
Dah 2 hari offday sebab anak nak sekolah..
Hope tak buat hal lah kat sekolah..belajar rajin rajin sayang mok...
Even nakal dia kadang kadang buat aku naik angin..tapi dia lah harta dunia akhirat yang aku ada..!!
Love u 😍 shaqeel firhan
SEkiAn
|| CoreTan Dari
J.I.W.A H.A.T.I P.E.R.A.S.A.A.N ||
IEHAHFARIHAH


No comments:
Post a Comment