Followers

Thursday, February 14, 2019

Lawatan ke Balai bomba|| pasti as sakinah

Assalamualaikum & Salam Sejahtera


Balik balik umah dia cakap esop gi balai bomba..suka sangat dia..
Program pasti..untuk pendedahan awal kanak kanak...selamat bergembiralah anak anak.

 Time nop bertolak..cam biasa van pok man jadi pengangkutan  dorang..moga jadi pengalaman baru untuk mereka..napok ceria je belaka boleh gi jalan.

Enjoy ngan pic dorang..
 Thank cikgu pasti as sakinah share photo untuk tatapan ibu bapa.

Aku save kat sini untuk kenangan shaqeel nanti.









Pengalaman baru untuk mereka..semoga jadi anak anak yang berguna suatu hari nanti.
SeLamat bergembira.

 SEkiAn ||
CoreTan Dari J.I.W.A H.A.T.I P.E.R.A.S.A.A.N ||
IEHAHFARIHAH

No comments:

Post a Comment