Followers

Sunday, March 15, 2020

15mac 2020 kenduri kahwin kg Leret.

Assalamualaikum & Salam Sejahtera

 After balik kije petang ni..kita orang terus pi kenduri kahwin kat kampung Leret umah bekas pekerja Latitude Dulu..Mok yah Leret..
Thanks Mok yah ajok Kami makan kenduri petang ning...layanan tuan umah yang happiness dan ceria sokmo..tak pernah berubah perwatakan dia sejak dalam Latitud lagi.

Thank untuk buah tangan..rezeki gulai kawah untuk kami semua boleh tapau share ngan family kat umah lagi.
Next lepas selesai makan..kami ambik pHOto..ingat geng aku je suka bergambar..rupanya kakak kakak lain semua happy petang ning.


Thanks for everything untuk petang ni..


SEkiAn
 || CoreTan Dari J.I.W.A H.A.T.I P.E.R.A.S.A.A.N || IEHAHFARIHAH

No comments:

Post a Comment