Followers

Friday, August 30, 2013

Segmen Jom Bersahabat! Part1


Assalamualaikum .
Apa Khabar !


okeyhh , malam ni tira nak melancarkan segmen ni . tujuan nye adalah untuk menyenangkan tira , termasuklah kawan2 blogger lain untuk blogwalking and tambah2 sabahat ! senang je . tak susah pon kannn ? hehe . 

Syarat2 :
1. Follow lah blog tira yang simple nih . 
2. Kalau nak senang , copy paste je oke link yang sedia ada dibawah .
3. Like fanpage tira dan Page ni .

4. Hantarkan link segmen kat kotak komen.
5. DONE !

langsung selam 3hari . sampai 30hb ! jam 12.00 malam . walau pun macam lebih 36 jam , takpeee . bgi chance korang join . okehh !


3 comments:

  1. Salam kenal saya membalas kunjungan di sini. Jom bersahabat :D
    Goodluck dan selamat bersegmen :)

    ReplyDelete
  2. salam..ayu dtg dari segmen yang sama... ada masa nanti singgah la ke blog ayu...ayu ada buat segmen sempena exam UPSR...boleh la nanti join ye...tq..

    http://www.ayuinsyirah.my/2013/08/segmen-jom-bersahabat-part1.html

    ReplyDelete