Followers

Saturday, August 25, 2012

open house kat kg Pulau Tempurung.

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera

Masih dalam mood raya..kali ni follow cik abg aku beraya kt kampung Pulau Tempurung sekali ngan majlis yang di anjurkan oleh Pertubuhan Bergabung Bersatu Semalaysia..tema color  MERAH ye..
*
*


sempat posing sebelum makan2..time ni x dok org ramai lagi..
 *
*

ni kat meja pendaftaran..aku bukan keje kt bahagian ni..saje ambik pic kt banner PBBS belakang tu.. 
*
*
jemput makan ye..
*
*

bersama ngan salah seorang tuan Umah...BONDE.
*
*

 pic ramai2..warna merah sangat menyerlah kan...tu pasal cakap tema merah..kebanyakan yang datang kt majlis ni pakai baju merah.
*
*

 sebelum pulang kita kenalah bersalam-salaman..bermaaf maafan dulu kan..bukan selalu dapat bersua muka cam gini..time ni lah kita leh kenal n eratkan lagi tali persudaraan kan..
*
*
*
tadaaaaa....dah cukup.,...pic yang aku ambik punyelah banyak..tp yg ni je berkenal nak upload kt sini..hehehe..

sekian..


No comments:

Post a Comment