Followers

Monday, August 20, 2012

selamat hari raya.

assalamualaikum dan salam sejahtera



hai blogger..firstly aku nak ucpkan selamat hari raya maaf zahir je..batin x lg kot..huhuhu kalau ada tersalah kata or ada yg x puas hati or terasa hati ngan post2 yang lepas..



simple sikit sal raya ni...raya pertama aku beraya ngan kaum kerabat cik abg aku..segan siut...tp buat biasa jelah..mana tau kalu ada jodoh aku leh jadi saudara mara aku jugak kan..




sibuk raya katakan..raya kedua baru aku berpeluang nak update blogger..macam yg korang tau..kali ni aku x balik beraya kt kampung..sob sob sob....eh xde ah sedih sgt...

raya kedua..aku ikut cik abg aku beraya umah saing2 dia n ngan kawan2 dia...penat ngak tp hati senang..at list kerinduan aku kt kg x terasa sangat..



ok tu je..nanti aku upload pic2 raya ok..ni sikit je..


sekian..




2 comments:

  1. assalam,cik farihah ni org kg mana,klu bleh tau lah,,,,klu tak blik kg byk rugi lh raya2 ni,bak kata org hujan batu negeri kita tp sgt terlebih baik hujan emas dinegeri org sbb hujan emas weh,emas bleh jgk jual.emas mahal,hujan batu buat mende.kakakakaka...

    ReplyDelete
  2. wslm...kg binjai paper je kt kole brg tu..ye dok..ujan batu ker ujan emas ker..kg diri gok last2 cari bila dan tua..tp time muda ni kita kena rajin belayar..sbb dan tua dok larat doh jalan2 jauh...

    ReplyDelete