Followers

Saturday, July 13, 2013

macam2 hal

Assalamualaikum &Salam SEjahtera
-
Entahlah 2 tiga hari ni cam2 hal berlaku..aku pun dah naik rimas dah..selama ni xde pulak aku rasa cam tu.lepas kes member kena rasuk ari tu.semalam budak bilik buat hal lagi..memamg tension ah..x leh nak tidor mana..gantuk siutt..bulan pose mana ada hantu kan...ahggg..malas nak pikir..keje pun xdok mood.

sekian
.

2 comments:

  1. Banyakkan bersabar dik, bulan puasa ni kena bnyk bsabar :) hantu lain kot..haha

    ReplyDelete
  2. Agoknye kot..ikut perasaan ljok ah tu jd gitu.

    ReplyDelete