Duk dekat je..tapi rasa cam jauh pulak..hari2 ngaduh je..bosann lor..entah apa yang dia pikir sal aku sekarang.aku x curang pun dia cakap aku
curang..lpas tu nak marah-marah aku..
jumpe pun kejap2 je..msg pun kdg2 je..dia cakap aku dah berubah..ye ker..aku pun x perasan ye ker aku dah berubah..kdg2 memang aku sengaja.cari pasal ngan dia..bukan sebab apa..aku tension..dia susah nak paham aku..
yang aku lemas sangat dia kuat mengongkong ..semua yang aku buat mesti dalam perhatian dia..dah lah kuat mengongkong ..banyak xtvt sosial aku yang biasa aku buat selama ni dah kena sekat..sedih woo..
aku tau lah dia take care sal aku..tapi kdg2 selalu buat aku naik rimas..semua benda aku buat x kene x boleh..senang aku cakap terlampau cemburu...tension wei ngan org cam ning..
malas citer banyak..mood aku ari ni memang kelautt..serabutt pun ada..sampai kdg2 aku rasa nak blahh je dari sini.
sekian.
sekian.
Hihi...da pnh merasa keadaan ni. Mmg bkin stress
ReplyDelete