Followers

Wednesday, December 20, 2017

BARu BAik Dari DemaN

Assalamualaikum & Salam Sejahtera

Hai blogger..aku boleh sengeh balik lepas baik Dari deman, sakit tekak yang teruk sangat..rasa cam nak menangis je  bila time nak telan air liur..tu x telan nasi..kuih bagai lagi..sakit yang teramat.

Kali ni teruk betul deman..makan ubat farmasi pun x jalan..sampai satu minggu jugak aku rasa sakit tu..suara memang hilang terus..cakap ngan kawan kawan pun dah macam orang bisu siap tulis lagi dan paling best siap SMS lagi even kawan Ada Kat sebelah..mmg teruk sangat dah tu.

Satu kes ..ni mmg aku ngaku terus..aku malas sebenarnya nak pi klinik or hospital..malas nak off kije lagi.tu yang aku biar je sakit tekok aku tu berhari hari..last last tak tahan sangat hospital jugak tempt kesudahannya..tu pun dah acap Kali kak kak tempat kerja aku suh ambik mc pergi klinik..

Aku pergi jugak sini..memang x menyesal lah coz Dr yang rawat aku pun hensem ..baik terus wase dapat ubat Dari Dr tu..hahaha..

Dah x nak mengaruk..jom kije..ikhlaskn diri.


 SEkiAn
 || CoreTan Dari J.I.W.A H.A.T.I P.E.R.A.S.A.A.N ||
 IEHAHFARIHAH

No comments:

Post a Comment