Followers

Monday, December 25, 2017

BiLA kau Ada!

Assalamualaikum & Salam Sejahtera


Dia hadir tanpa dijangka.tegur..cakap cakap Dan jadi rapat..terlalu rapat..yap ramai orang persoal pasal aku ngan dia..ramai orang bercakap pasal aku ngan dia..tpi aku tak kesah pun coz aku tahu aku ngan dia bukan sape sape pun..just BFF. 

Dia memang baik ngan aku.terlalu baik..tapi aku belum tentu boleh jadi yang terbaik untuk dia..dia kawan gaduh aku ..dia kawan suka duka aku..seriusly..bila ada depan Mata selalu nak ngaduh je...but some time bila xde depan Mata rasa sunyi...

Dia selalu take care aku..Ada ngan aku saat hati aku terluka..senyum depan aku saat hati aku sakit..Dan dia jugak yang ajar hati aku untuk lepaskan hal -hal yang tak sepatutnye aku simpan lama dulu Dan buka hati aku untuk cipta cerita baru DLM perjalanan hidup aku.

Kalau ALlah hanya pinjamkan dia sekejap untuk aku saat ni pun aku dah berterima kasih sangat..aku tak menyesal langsung kenal dia.

Hidup ni tak selalu indah..yang indah tu kenangan.. Just aku harap suatu hari nanti bila kite jauh..ingatlah..walaupun kt mane kau Ada.. Jauh mana kau pergi..apa kau buat...kau sentiasa Ada dalam kenangan hidup aku.!!.


 SEkiAn
|| CoreTan Dari J.I.W.A H.A.T.I P.E.R.A.S.A.A.N ||
IEHAHFARIHAH

No comments:

Post a Comment