Assalamualaikum & Salam Sejahtera
aku ingat semua ni mudah..tapi bila satu satu aku kena hadap..baru aku tau rasa dia macam mana...
50% untuk dapat yang positif..aku rasa cam nak stop je...but sampai bila aku terus nak bertahan...hakikat sebenar x sama ngan realiti...sungguh aku PENAT ngan semua ni.
Tuhan...peluk aku sebentar..aku lelah hadapi semua ni...
SEkiAn
|| CoreTan Dari J.I.W.A H.A.T.I P.E.R.A.S.A.A.N || IEHAHFARIHAH
aku ingat semua ni mudah..tapi bila satu satu aku kena hadap..baru aku tau rasa dia macam mana...
50% untuk dapat yang positif..aku rasa cam nak stop je...but sampai bila aku terus nak bertahan...hakikat sebenar x sama ngan realiti...sungguh aku PENAT ngan semua ni.
Tuhan...peluk aku sebentar..aku lelah hadapi semua ni...
SEkiAn
|| CoreTan Dari J.I.W.A H.A.T.I P.E.R.A.S.A.A.N || IEHAHFARIHAH

No comments:
Post a Comment