Followers

Wednesday, February 14, 2018

who are you boy??..

Assalamualaikum & Salam Sejahtera
ya Allah jika suatu saat nanti aku kehilangan tujuan Dan harapan..berikanlah aku keyakinan bahawa takdirmu lagi baik daripada APA yang aku impikan.

senyum penawar hati yang terluka..betul erk.....3 Kali aku bertemu muka ngan boy  ni...tiap Kali jumpe asyik senyum je Kat aku..tapi hari ni aku pulok terlebih senyum...siap sembang lagi..aku yang over or dia memang dah lama usha aku sebelum ni...haha

who are u??..tengop ah sikit masa lagi confirm aku tau nama awok!..ari ni aku tau awok duk kampung menerong ngan block KD..hihi

kalau ALlah ciptakan perkenalan aku ngan  boy ni sebagai kawan rapat aku lepas ni...aku terima ngan hati terbuka...kawan x salah ..yang salah bila salah pilih kawan..

pertemuan ngan perpisahan tu adat dalam hubungan manusia kn...


 SEkiAn
|| CoreTan Dari J.I.W.A H.A.T.I P.E.R.A.S.A.A.N || IEHAHFARIHAH

No comments:

Post a Comment