Assalamualaikum & Salam Sejahtera
X kirA bertapa kuat seseorang tu..ada satu masa dia 'retak' jugak.cuma 'masa' tu xde sape yang tahu.sbb dia selalu kata, aku okay.
Bukan mudah nk tipu diri sendiri kn..org tengop aku hppy tapi hakikat hati aku sakit yang teramat..orang tengop aku senyum..tapi org x tau semua tu hipokrit sangt..
Sumpah aku dah tak punye rasa..jiwa aku kosong..hati aku parah..
SEkiAn
|| CoreTan Dari J.I.W.A H.A.T.I P.E.R.A.S.A.A.N || IEHAHFARIHAH
X kirA bertapa kuat seseorang tu..ada satu masa dia 'retak' jugak.cuma 'masa' tu xde sape yang tahu.sbb dia selalu kata, aku okay.
Bukan mudah nk tipu diri sendiri kn..org tengop aku hppy tapi hakikat hati aku sakit yang teramat..orang tengop aku senyum..tapi org x tau semua tu hipokrit sangt..
Sumpah aku dah tak punye rasa..jiwa aku kosong..hati aku parah..
SEkiAn
|| CoreTan Dari J.I.W.A H.A.T.I P.E.R.A.S.A.A.N || IEHAHFARIHAH

be strong...
ReplyDelete