Assalamualaikum & Salam Sejahtera
Aku mengundi kat SK kebangsaan binjai kertas.
No saluran..kali kedua aku mengundi dalam hidup.
Upah ngundi..napok dop jari aku dah berinai tu..orang tunjuk jari saje dalam facebook..tren doh bila ada media sosial ni.
Kenangan..5 tahun sekali je..
Hope ada perubahan dekat ni..hope kemenangan milik kita..hope malaysia berubah pemerintahan..amin.
SEkiAn
|| CoreTan Dari
J.I.W.A H.A.T.I P.E.R.A.S.A.A.N || IEHAHFARIHAH
Selamat mengundi buat semua rakyak malaysia yang layak mengundi..berdebor pulok rasa macam nak gi jawab pekse..lama doh x jejak sekolah rendah ni..
Aku mengundi kat SK kebangsaan binjai kertas.
No saluran..kali kedua aku mengundi dalam hidup.
Upah ngundi..napok dop jari aku dah berinai tu..orang tunjuk jari saje dalam facebook..tren doh bila ada media sosial ni.
Kenangan..5 tahun sekali je..
Hope ada perubahan dekat ni..hope kemenangan milik kita..hope malaysia berubah pemerintahan..amin.
SEkiAn
|| CoreTan Dari
J.I.W.A H.A.T.I P.E.R.A.S.A.A.N || IEHAHFARIHAH






No comments:
Post a Comment