Followers

Friday, September 14, 2018

Di taman permainan

Assalamualaikum & Salam Sejahtera

Xtviti petang jumaat..biasa lepak ngan hero kat taman permainan KUala Berang.

Taman hop memang febrate dia..

 So selfie je ngan my hero..ari ni camera woman aku xde..aku date berdua je ngan hero aku ni.
 Biar dia main puas puas..tapi yang best bila aku tegop dia dah pandai berkawan..enjoy je dia gelak lari lari ngan budak budak lain..macam dah kenal sangat..padahal baru je jumpe.
 Always syg bucuk aku sorang ni..dia lah harta dunia akhirat aku.
 Hasil dari hero aku..suh dia take pic mak dia ari ni..ok lah..dah pandai ambik pic..lepas ni senang lah mak nak posing..suh dia take je
Ok..salam jumaat..setiap hari ada cerita..setiap cerita ada kenangan..

Selamat petang.

 SEkiAn
|| CoreTan Dari J.I.W.A H.A.T.I P.E.R.A.S.A.A.N || IEHAHFARIHAH

1 comment: