Followers

Wednesday, December 11, 2019

Ayam goreng Tepung..

Assalamualaikum & Salam Sejahtera

Balik klinik tadi..terus singgah NIRvana..rasa macam nak makan ayam goreng pulok..so terus beli ayam mentah and Tepung goreng serbaguna..balik nanti dah boleh goreng..hope anak aku aqeel selera lah makan..orang deman semua x mau makan kan..

Potong kepak ayam Dua bahagia ..campur Tepung serbaguna ngan air dan telor Saturday bijik..Dan siap bancuh perap ayam yang dah potong tadi dah bersih Kat dalam bancuhan tu..

Panas minyak ..salut balik ayam perap tadi dalam Tepung serbaguna yang Tak bancuh then goreng..tgggu sampai dia masak..boleh lah makan..

Tu je citer petang ning..

SEkiAn
 CoreTan Dari
J.I.W.A H.A.T.I P.E.R.A.S.A.A.N
 IEHAHFARIHAH

No comments:

Post a Comment