Followers

Monday, December 16, 2019

First-time shopping with shopee

Assalamualaikum & Salam Sejahtera

Haha..orang lain dah lama doh guna pakai benda alah ning..aku baru nak berjinak nak kenal shopee..semua sebab terpengaruh ngan tawaran 11.11 & 12.12 baru ning..

Sebelum ning aku pernah order with kawan aku..sebab terjatuh cinta ngan Sling beg yang dia order kat shopee..so aku suruh dia belikan untuk aku sekali.

Then..try lah register sendiri pulok..sebab aku memang suka usha barang barang offer murah murah ning..


and first barang yang aku order ialah school beg untuk Hero aku..serius memang aku puas hati ngan barang yang diterima..barang dalam keadaan baik dan yang penting tak rugi aku order sebab Hero aku suka ngan beg sekolah baru dia tu.

Lepas ning gerenti aku tak shopping kat mall dah sebab dalam shopee semua ada..

Order order dah sampai depan pintu..bab org ckp semua dah canggih..semua di hujung jari..mudah dan jimat kan..

Shopping online..ok lah!!

SEkiAn || CoreTan Dari J.I.W.A H.A.T.I P.E.R.A.S.A.A.N || IEHAHFARIHAH

1 comment:

  1. Hehe.. Memang berhantu kalau dah start shopping secara online ni. Selamat bershopping lah ye

    ReplyDelete