Assalamualaikum & Salam Sejahtera
menyinggah sini lepas usha keje part time..xpe xdok pantai pun cam kat ganu. kawasan ni cukup tenangkan hati jugak..lepak2 sini sambil bual kosong..kalu x dok transport korang leh je datang ngan bus awam..bersepah kat bandar JB tu..
sini panas sikit time kul 3-4 ptg tu..tapi ke petang dah kurang panas..sesuai untuk riadah petang2..lepak2 tengok kapal...mood sukanye..kalau hari2 aku hidup x de masalah and x fikir study yang selalu beratkan otak aku nih..
kawan aku bersama ngan ABCnya..singgah beli kat kedai area2 sini je..mewah ngan color pinkkk + ais krim + kacang...dari sini korang dah leh nampak singapore..cuma dipisahkan ngan laut tu je..
part yang aku kurang senang sikit sebab ABC ni banyak kacang merah hok besor2..harga dia RM3 hinggit semangkut tu..tapi puas hati sebab dia banyak tambah ngan banyak bahan lagi kat dalam tu..
x dapat p pantai pun..sini pun jadi lah..asyik tengok burung2 hitam tu terbang sana sini..ramai pulak tu..hal keje dah sentle..tggu isnin nanti untuk interview je...kalau x de masalah dah boleh terus keje..
sekian..
STULANG L.A.U.T
Feb 2013
No comments:
Post a Comment