Followers

Saturday, February 2, 2013

Taman Rekreasi Tasik Puteri, bukit besi ,Dungun,TRG.

Assalamualaikum & Salam Sejahtera

hai readers..criter semalam..ok sebelum tu..aku nak ucapkan thank you banyak2 kat u ols  sekalian yang wist besday aku semalam..x kesah ah kat Facebook or HP gua okai..buat Mie jugak yang awal2 pg lagi dah kejutkan aku ngan besday ni.

jalan2 ke Dungun..singgah umah rakan kenalan kat Durian Mas then merayak ke Taman Rekreasi Tasik Puteri, Bukit Besi.sebelum tu singgah beli lemang dulu kat kijal..banyak gerai jual lemang kat sini ..pilih je mana berkenan..
dari pintu gerbang ke TRTP ni jauh benor masuk kedalam..memang cantik dan besar giless Tasik kat sini..lagi besar dari Tasik Kenyir kot.
terdapat jugak tempat untuk bermandi manda tau..cantik ..sesuai untuk kanak2 dan orang dewasa tau..

tasik ni menjadi tarikan orang2 dungun tau..time aku sampai ramai orang, lagi2 kaki2 motor duk lepak kat tepi tasik...family yang datang beriadah pun ramai.


siap berlatar belakangkan air terjun lagi...meh datang sini..x rugi kalau nak beriadah petang2 sini..kat sini jugak terdapat kemudahan cam cafe, tandas, bilik persalinan and macam2 lagi...memang puas hati..
Aiman ni nak mandi..tapi takut air..apa citer??..penakut jugak budak ni..anak bapak tau..sian bapak dia duk layan kerenah dia ni..macam mana pun terpaksa jugak tunaikan permintaan hero sorang ni..
kat sini jugak terdapat kelab Golf buat yang kaki golf..

okai...petang sangat dah baru gerak balik..penat bukan main kot..apa pun enjoy ngan trip ni..maybe next time aku akan jejak sini lagi..insyaallah...


sekian.


3 comments: