Assalamualaikum & Salam Sejahtera
pagi2 dah ketuk bilik aku ajok g ngail..dah lah belum mandi apa lagi, moganya baru bangun tido....time dia ketuk bilik aku tu baru kul 11pg..haha..anak dara apa tah aku ning, tgh hari baru bangun, dah berlaki nanti x tau lah... terkejut ngak , asal mamat ning x gi keje ker..then tanye2 dia..dia cakap terlajak bangun lewat ngat..jadinya x gi keje lah hari ni..so, dia tggu aku siap sebelum gi ngail lagi hari ning.
masa di habiskan ngan gi memancing, dia cakap x puas hati ngail petang semalam..so sambung lagi petang ning..mak aishh dah lah tengah hari..panas giler kot duk tepi laut/ pantai time cam ning.
kami still bertiga. budak kecik ning nak ikut sekali..so ajaklah..sekolah malas si Aiman ning, mengayap cam ning laju pulak..sekolah tadika je tau..bukan sekolah rendah biasa..so , boleh di maafkan sekali sekala bila ponteng2...hehe3
tengok, panas punye pasal, sampai bukak baju dia..tapi xpe lah semangat dia tu, dapat jugak dia ikan dari pancingnya walaupun kecik..tapi suka je tengok dia gembira sakan bila dapat.
tadaa..kredit to aiman..take pic ning...time dah penat baru lah reti nak pulang..tapi makin petang makin best, sebab ramai kaki2 pancing turun..ada yang duk cangdat sotong pun ada..but, Mie ..dia nak ikan KERAPU je...
sekian.
No comments:
Post a Comment