Followers

Tuesday, June 4, 2013

Yang Penting Aku Happy !!

Assalamualaikum & Salam Sejahtera



i am a vry simple girl. im easily satisfied with what i hv, and small small little things can make me happy.

aku memang x suka buat keje dua kali..aku memang tak nak kalu pisang berbuah 2 kali..aku takut and not ready..its not the right time..bosan wehh dgn keje 'sia-sia' an. why dont we just enjoy and cherish what we have right now? small little things seriously bole buat aku happy, dgn byknya.


aku suka  buat benda yang aku suka..yap sape suka buat benda yang  dia x suka kan..macam mana one peson suruh kau buat macam2 tanpe rela kau..comfirm kau angin punye kan..but, tetap juga buat coz nak jaga hati dorang kan..tapi hati kau tetap x happy..

now..aku pikir hati aku, diri aku and jiwa aku..aku buat ikut hati aku..yang penting aku nak happy selagi aku hidup..aku happy dengan semua yang aku buat..aku happy kalu semua tu dapat puaskan hati sendiri kan..


sekian.


2 comments: