Followers

Friday, August 10, 2018

FRIDAY || playground with my hero

Assalamualaikum & Salam Sejahtera

 Sebab janji memang kena tunaikan..lagipun week ni aku memang bz giler kot..hari kije lah jarang ada masa banyak ngan hero ni..aku kuar kije pgi dia belum bangun tido..aku balik dia dah nak tido..kesian kt dia.
 Jumpe ais krim potong kt sini petang ni..merasa ais krim ni jelah petang ni..serius x mahal pun..Rm1 je satu potong.
 Shaqeel pun suka..satu potong kongsi 2 orang..besor kot..memang x hbis kalau dia sorang je makan.
 Ari ni berdua je..anak buah aku  xde petang ni..so selfie sorang sorang je..biasa dia yang jdi camera women aku.
 Hujung minggu mcm ni lah xtvt aku kalau x kemana.bawak hero sorang ni kt sini..
Kesian jugak kt dia kalau duk umah je..x berkembang nanti org cakap.

Harta dunia akhirat aku..semuanya tentang hero aku..sedaya upaya aku untuk bahagiakan dan bagi kehidupan yang terbaik untuk dia..MUHAMAD SHAQEEL FIRHAN turn 3 .LAgi sebulan nak masuk 4 tahun dah.

Selamat petang.



 SEkiAn
 || CoreTan Dari J.I.W.A H.A.T.I P.E.R.A.S.A.A.N || IEHAHFARIHAH

No comments:

Post a Comment