Followers

Monday, August 20, 2018

T/B..KENYIR

Assalamualaikum & Salam Sejahtera
Memang aku jarang datang sini..bila dah orang offer datang sini..memang x kan lepaskan peluang kan.
Kenyir...maybe orang yang biasa datang sini boleh rasa kat sini ada perubahan or x dari dulu or sekarang..bagi aku agaklah dah banyak berkembang kot.

Pengalaman best bila dapat travel pusing pulau dengan bot kat sini...harga dia ok lah 60hinggit for 8 kepala..memang best sangat.

Enjoy trip sangat.with my family..bukan selalu dapat jalan ramai ramai cam ni.

So enjoy ngan photo with K.A.M.i








Pengalaman vs kenangan terbaik utk tahun 2018..

Kenyir 2018




 SEkiAn
|| CoreTan Dari J.I.W.A H.A.T.I P.E.R.A.S.A.A.N || IEHAHFARIHAH

No comments:

Post a Comment