Followers

Sunday, August 19, 2018

Ke Klinik Desa || bawak hero aku

Assalamualaikum & Salam Sejahtera

Petang ari tu balik dari kije..my hero aku ni bising bising kat aku..dia cakap misi datang suh bawak aqeel gi klinik..dia cakap lagi nak timbang aqeel..memang dah lama sangat aku x bawak budok kecik ni klinik..coz aku malas nak skip kije.
 So..bila tegop tarikh temujanji kat kad aqeel..ari ni lah kena bawak jugak pi timbang budaj kecik ni..dah besar pun kena pi klinik lagi.
 Bulan depan dah nak masuk 4 tahun..cepat nye masa berlalu..berat dia pun 12.5 kg je..memang x naik mane pun.
Bulan depan still kenA datang lagi coz dah genap 4 tahun..maybe lepas ni kena jumpe doktor kot utk cheak mata ..pendengaran or what everlah ..

Done bebel hari ni.


 SEkiAn
 || CoreTan Dari J.I.W.A H.A.T.I P.E.R.A.S.A.A.N || IEHAHFARIHAH

No comments:

Post a Comment