Assalamualaikum & Salam Sejahtera
Lepas 12 jam perjalanan..selamat sampai kat jeti kuala perlis..penat sangat..rehat jap kat jeti sebelum dapat masuk homestay..
Nice view...tapi mood nak bergambar kelaut..penat yang kita orang rasa saat ning..
Aku just share pic je..save kat sini sebagai kenangan untuk tahun ni.
Update petang ning..
SEkiAn
|| CoreTan Dari
J.I.W.A H.A.T.I P.E.R.A.S.A.A.N ||
IEHAHFARIHAH
TERENGGANU-PERLIS
26-29/3/2019
FAMILY TRIP
Nice view...tapi mood nak bergambar kelaut..penat yang kita orang rasa saat ning..
Aku just share pic je..save kat sini sebagai kenangan untuk tahun ni.
Update petang ning..
SEkiAn
|| CoreTan Dari
J.I.W.A H.A.T.I P.E.R.A.S.A.A.N ||
IEHAHFARIHAH









No comments:
Post a Comment