Assalamualaikum & Salam Sejahtera
Permulaan yang baik daripada my hero..syukur alhamdulillah ngan pencapaian dia buat pertama kali lalui ujian penilaian bulan 3 lepas 3 bulan study kat Pasti As Sakinah.
Time cikgu cakap ada ujian untuk anak anak pasti..aku yang berdebar..yelah pikir anak aku ning cam ne...boleh beri kerja sama tak dalam kelas...ok tak dia..jawab tak kertas ujian tu..yelah first time anak sekolah kan..
Apa pun..mok sentiasa doakan yang terbaik untuk shaqeel..belajar rajin rajin..dengar cakap cikgu..hope jadi anak yang cerdik pandai berjaya dunia dan akhirat..
Mok sayang aqeel sangat sangat.
Penyejuk penhibur dan kawan gaduh gurau suka duka mok..
Love my hero
Love mat aqeel firhan
SEkiAn ||
CoreTan Dari J.I.W.A H.A.T.I P.E.R.A.S.A.A.N ||
IEHAHFARIHAH
Permulaan yang baik daripada my hero..syukur alhamdulillah ngan pencapaian dia buat pertama kali lalui ujian penilaian bulan 3 lepas 3 bulan study kat Pasti As Sakinah.
Time cikgu cakap ada ujian untuk anak anak pasti..aku yang berdebar..yelah pikir anak aku ning cam ne...boleh beri kerja sama tak dalam kelas...ok tak dia..jawab tak kertas ujian tu..yelah first time anak sekolah kan..
Apa pun..mok sentiasa doakan yang terbaik untuk shaqeel..belajar rajin rajin..dengar cakap cikgu..hope jadi anak yang cerdik pandai berjaya dunia dan akhirat..
Mok sayang aqeel sangat sangat.
Penyejuk penhibur dan kawan gaduh gurau suka duka mok..
Love my hero
Love mat aqeel firhan
SEkiAn ||
CoreTan Dari J.I.W.A H.A.T.I P.E.R.A.S.A.A.N ||
IEHAHFARIHAH

No comments:
Post a Comment