Assalamualaikum & Salam Sejahtera
TERENGGANU-PERLIS
26-29/3/2019
FAMILY TRIP
Lunch untuk petang ning..mewah ngan makanan laut kat sini coz nama pun duk dekat Jeti..nak dapatkan bahan untuk lauk macam ikan,sotong,kerang,ketam memang mudah je..segar pun segar coz biasa nelayan balik cari tangkapan dorang utama akan singgah kat jeti ning biasanya..
Ni lauk lunch dari orang perlis untuk orang terengganu..thank kakak ipar..masakkan untuk kami.
Then..sebelum bersiap untuk jalan jalan ..sambil tungu family bersiap untuk kluar..kita selfi lah dulu kat jeti ning..first time aku sampai sini..family aku yang lain dah sampai sebelum ning masa abang kawin dulu.
Share pic je..view kt sini cantik jugak..lagi lagi ngan berangin dia..memang best duk santai santai petang ..tak panas sangat.
Update tengah hari ning..
SEkiAn
|| CoreTan Dari
J.I.W.A H.A.T.I P.E.R.A.S.A.A.N ||
IEHAHFARIHAH
TERENGGANU-PERLIS
26-29/3/2019
FAMILY TRIP
Lunch untuk petang ning..mewah ngan makanan laut kat sini coz nama pun duk dekat Jeti..nak dapatkan bahan untuk lauk macam ikan,sotong,kerang,ketam memang mudah je..segar pun segar coz biasa nelayan balik cari tangkapan dorang utama akan singgah kat jeti ning biasanya..
Ni lauk lunch dari orang perlis untuk orang terengganu..thank kakak ipar..masakkan untuk kami.
Then..sebelum bersiap untuk jalan jalan ..sambil tungu family bersiap untuk kluar..kita selfi lah dulu kat jeti ning..first time aku sampai sini..family aku yang lain dah sampai sebelum ning masa abang kawin dulu.
Share pic je..view kt sini cantik jugak..lagi lagi ngan berangin dia..memang best duk santai santai petang ..tak panas sangat.
Update tengah hari ning..
SEkiAn
|| CoreTan Dari
J.I.W.A H.A.T.I P.E.R.A.S.A.A.N ||
IEHAHFARIHAH





No comments:
Post a Comment